Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei Har en del deler liggende!

Har faktisk en hel E30 Ix 1990mod. stående. Selger ikke hele bilen, fordi jeg skal ha noen deler av bilen selv.

Bilen er skadet i venstre front så deler fra det området, får dere ikke hos meg.

Har også 2 sett med sota baklykter til E30 pre facelift el M3 Usikker. dere får hjelpe meg å se...

Ett sett med baklykter til E28

Har Mteck intereør E30

Mteck Ratt type1 E30

2 spoilere til bakluken E30

komplette orginal fanger to bak fangere(Sort & hvit), og en til front(Sort) E30

Komplett skjørtesett og breddere som sitter på ix, facelift version E30

Facelift Baklykter E30

Bak Luke & Panser til cupe 1992 Diamantsort E36 Bilde kommer

LexusSotet Kjøpte til E36 Bilde kommer

+++

Bare å sende meg melding om hva du vil ha, så skal jeg si ifra om jeg selger det, eller om det er solgt

Jeg holder til i Hedmark, et sted som heter Solør.

Dere kan sende meg melding på telefon 95945507

Eller her [PM], men ser helst at dere sender melding, eller ringer meg på mobil.

Går på skolen på dagtid, så er ikke alltid jeg tar telefonen da, men er tilgjengelig på ettermiddagen. :wink:

Mvh

Bjørn Arild Retteråsen

Her er baklyktene, De er ikke akk shinet for bilde, men håper dere ser hvordan stand de er i alikevel : )

IMG_0883.jpg

Her har vi Mtech Intereøret! Til 2 dørs! Setene er strøkne, bortsett fra side støttene på framsetene, men de kan lett trekkes om og strammes opp : )

IMG_0889.jpg

Her Ser dere rattet, Mtech Type 1 Eneste dere kanskje trenger er nytt emblem nederst, ellers er rattet helt fint : )

IMG_0898.jpg

Skrevet

Nei jeg vet ikke helt jeg. men hvis vi sier 2500 for begge settene!

Kan du hjelpe meg litt med å definere disse pre facelift, facelift uttrykkene , er lærling ennå innen bmw verden serru! hehe (A)

: )

Skrevet

Jada de er fine i chrommen og uten sprekker det jeg kan se... kan selvfølgelig sende deg bilde bare jeg kommer hjem. send meg gjerne en sms i kveld så får du bilde på MMS : ) Er en stor fan av telefon serru!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...