Sweet_Protec Skrevet November 13, 2007 Skrevet November 13, 2007 Hei Har en del deler liggende! Har faktisk en hel E30 Ix 1990mod. stående. Selger ikke hele bilen, fordi jeg skal ha noen deler av bilen selv. Bilen er skadet i venstre front så deler fra det området, får dere ikke hos meg. Har også 2 sett med sota baklykter til E30 pre facelift el M3 Usikker. dere får hjelpe meg å se... Ett sett med baklykter til E28 Har Mteck intereør E30 Mteck Ratt type1 E30 2 spoilere til bakluken E30 komplette orginal fanger to bak fangere(Sort & hvit), og en til front(Sort) E30 Komplett skjørtesett og breddere som sitter på ix, facelift version E30 Facelift Baklykter E30 Bak Luke & Panser til cupe 1992 Diamantsort E36 Bilde kommer LexusSotet Kjøpte til E36 Bilde kommer +++ Bare å sende meg melding om hva du vil ha, så skal jeg si ifra om jeg selger det, eller om det er solgt Jeg holder til i Hedmark, et sted som heter Solør. Dere kan sende meg melding på telefon 95945507 Eller her [PM], men ser helst at dere sender melding, eller ringer meg på mobil. Går på skolen på dagtid, så er ikke alltid jeg tar telefonen da, men er tilgjengelig på ettermiddagen. Mvh Bjørn Arild Retteråsen Her er baklyktene, De er ikke akk shinet for bilde, men håper dere ser hvordan stand de er i alikevel : ) Her har vi Mtech Intereøret! Til 2 dørs! Setene er strøkne, bortsett fra side støttene på framsetene, men de kan lett trekkes om og strammes opp : ) Her Ser dere rattet, Mtech Type 1 Eneste dere kanskje trenger er nytt emblem nederst, ellers er rattet helt fint : )
Sweet_Protec Skrevet November 13, 2007 Forfatter Skrevet November 13, 2007 Hvem av dem ? Så skal jeg ta bilde med en gang og sende deg ; )
325icab_88 Skrevet November 13, 2007 Skrevet November 13, 2007 E30 M3 Send gjerne på mms om du vil 920 13 428
raymotor Skrevet November 13, 2007 Skrevet November 13, 2007 mulig og få se bilder av mtech interiøret til e30? send meg;)
Sweet_Protec Skrevet November 13, 2007 Forfatter Skrevet November 13, 2007 Kan ta bilde av intereøret i morgen! Og ja det er facelift bil. Front fangeren er fra en 88 Mod. Og da er det vel facelift : )
325icab_88 Skrevet November 13, 2007 Skrevet November 13, 2007 Pris på lyktene a? De er til pre facelift
Sweet_Protec Skrevet November 13, 2007 Forfatter Skrevet November 13, 2007 Nei jeg vet ikke helt jeg. men hvis vi sier 2500 for begge settene! Kan du hjelpe meg litt med å definere disse pre facelift, facelift uttrykkene , er lærling ennå innen bmw verden serru! hehe (A) : )
///Martin Skrevet November 13, 2007 Skrevet November 13, 2007 Er ikke det bare lettest om du laster opp bilder av alle delene her inne?? Vil gjerne se bilder av spoiler,baklykter og interiør!
Sweet_Protec Skrevet November 13, 2007 Forfatter Skrevet November 13, 2007 det er ikk så lett og laste opp bilder av alt her serru! Har så mye deler at det er lettere om jeg heller får spm av dere selv hva dere vil ha bilde av!
Sweet_Protec Skrevet November 14, 2007 Forfatter Skrevet November 14, 2007 Jada de er fine i chrommen og uten sprekker det jeg kan se... kan selvfølgelig sende deg bilde bare jeg kommer hjem. send meg gjerne en sms i kveld så får du bilde på MMS : ) Er en stor fan av telefon serru!
Sweet_Protec Skrevet November 14, 2007 Forfatter Skrevet November 14, 2007 Da har jeg fått ut bilde av bak lyktene og intereøret : ) Bare å si ifra om dere vil ha bilder av mere skal jeg se hva jeg får ordnet : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå