Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har en hel bmw 525 e34 som skal selges i deler. alt skal bort. har også 2 turboer liggende som jeg skulle bruke til ombygging av snøskuter men ble ikke noe av. er egentlig til peugeot 307. 1500 kr stykket. luftfilterbokser til 520 og 525. tomgangsmotorer. til firer og sekser. luftmassemåler. lamdasonde. eksosanlegg. støtdemperbein foran og bak. automat mellomaksel. brytere og følere og komplett 525 ledningsnett med spedometer. stoffinteriør med armlener. alt av deksler og dingsebomser. det er også komplette lister for shadowline. coiler. greenfilter kon. travers bak. travers fram. lykter skjermer og panser. vel dette er noe av det jeg har. barre ta kontakt på tlf 92052187

• 2 weeks later...
Skrevet

har ikke kunnet svare før nå pga dataprob. jeg har den enkleste varme kontrolleren. skal du ha med vaiere? 600,- har ikke koffert lokk i blå desverre. (svart). green filter går for 400+ frakt. bilen er svart. med tanke på karroseri deler.

Skrevet
har ikke kunnet svare før nå pga dataprob. jeg har den enkleste varme kontrolleren. skal du ha med vaiere? 600,- har ikke koffert lokk i blå desverre. (svart). green filter går for 400+ frakt. bilen er svart. med tanke på karroseri deler.

Har sendt deg PM, men fikk ikke svar.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...