Lyngdyret Skrevet November 14, 2007 Share Skrevet November 14, 2007 Solgt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet November 14, 2007 Share Skrevet November 14, 2007 er bilen demontert eller må man demontere div selv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lyngdyret Skrevet November 14, 2007 Forfatter Share Skrevet November 14, 2007 bilen er hel men jeg demonterer det man vil ha. og evt poster det eller legger det klart til å bli henta! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lyngdyret Skrevet November 14, 2007 Forfatter Share Skrevet November 14, 2007 er det olafsen der??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet November 14, 2007 Share Skrevet November 14, 2007 hvor står bilen da? hvorfor selger du i deler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lyngdyret Skrevet November 14, 2007 Forfatter Share Skrevet November 14, 2007 bilen står i bamble. gikk på en smell med heftelser og da lønner det seg for meg å selge deler av den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet November 14, 2007 Share Skrevet November 14, 2007 okey hvis jeg trenger noe kanskje jeg tar turen bort til bamle. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lyngdyret Skrevet November 14, 2007 Forfatter Share Skrevet November 14, 2007 javel bor du langt unna el. kjenner du noen fra bamble Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haavard Skrevet November 14, 2007 Share Skrevet November 14, 2007 Er dette coupe, sedan, cab eller touring? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brekke Skrevet November 14, 2007 Share Skrevet November 14, 2007 jeg er muligens intresert i noen deler om det er sedan Prater me deg når jeg kommer hjem fra jobb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lyngdyret Skrevet November 14, 2007 Forfatter Share Skrevet November 14, 2007 dette er en sølv farga sedan. alt er der untatt girkasse som er solgt ellers er alt til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertN Skrevet November 14, 2007 Share Skrevet November 14, 2007 fram skjermer uten rust har du det? evt pris. Hvor i bamble holder du til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lyngdyret Skrevet November 14, 2007 Forfatter Share Skrevet November 14, 2007 det har jeg. ja de er veldig bra de. kom med bud!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lyngdyret Skrevet November 14, 2007 Forfatter Share Skrevet November 14, 2007 rogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertN Skrevet November 14, 2007 Share Skrevet November 14, 2007 Vet ikke hvor mye du tenker deg men kan jo prøve meg med 1500 for begge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå