Synizter Skrevet November 18, 2007 Skrevet November 18, 2007 jeg byr 600 for kalipperne og 400 for bensin tanken
///Dr M Skrevet November 18, 2007 Skrevet November 18, 2007 Hei, byr 500 + frakt for høyre framskjerm hvis denne er rustfri og uten bulker
Lyngdyret Skrevet November 19, 2007 Forfatter Skrevet November 19, 2007 fortsatt masse deler igjen på bilen. bare spør eeter det du trnger
doffern Skrevet November 19, 2007 Skrevet November 19, 2007 jeg tror jeg trenger styrings-enheten. Pris? Bilen min er 94 mod 316i. Styrings-enheten har mest sansynlig ryki. Passer vel på min den kan jeg tenke meg?
Lyngdyret Skrevet November 19, 2007 Forfatter Skrevet November 19, 2007 gi bud mener du tannstanga eller
doffern Skrevet November 19, 2007 Skrevet November 19, 2007 hmm.. tannstanga ? det er gresk for meg ass..Bare fått beskjed om å være på utkikk etter styrings enheten på bilen da denne mest sansynlig er gåen. Bilen starter ikke. Sentrallåsen er dø og tak lyset funker ikke. Verksted gutta skulle ta noen målinger i dag for å finne kilden.
sveinis Skrevet November 20, 2007 Skrevet November 20, 2007 Har du org. cd-veksler? Og kunne du sendt et bilde av interiøret til sv1is@yahoo.no ?
Lyngdyret Skrevet November 20, 2007 Forfatter Skrevet November 20, 2007 hmm.. tannstanga ? det er gresk for meg ass..Bare fått beskjed om å være på utkikk etter styrings enheten på bilen da denne mest sansynlig er gåen. Bilen starter ikke. Sentrallåsen er dø og tak lyset funker ikke. Verksted gutta skulle ta noen målinger i dag for å finne kilden. da er det kansje hjernen de snakker om. men hør om det er elektrisk hjerne eller om det er den som er koblet på hjulene
Lyngdyret Skrevet November 20, 2007 Forfatter Skrevet November 20, 2007 Har du org. cd-veksler?Og kunne du sendt et bilde av interiøret til sv1is@yahoo.no ? Hei nei jeg har ikke cd veksler. ja jeg kan sende bildet til deg om 24 timer. har bilen i verkstedet så har dessveree ikke mulighet til å få tatt de enda
efjeldse Skrevet November 20, 2007 Skrevet November 20, 2007 har ikke lest alle postene, men spør likevel: Trenger håndtaket på venstre bakdør, altså mekanismen inni døra! Ikke selve låsen, men altså håndtaket Har knekt en hendel inni der :-/ Har du noe sånt for en hyggelig slant? Send meg PM
Lyngdyret Skrevet November 20, 2007 Forfatter Skrevet November 20, 2007 Det som er solgt er begge dører på høyre side. begge forskjermer. bagsje luke og bak plate. girpose. dette er en helt hel bil uten om de tingene. så jeg har alt annet
Synizter Skrevet November 20, 2007 Skrevet November 20, 2007 selger du motor med girkasse og hele dritten eller. hva sånn ca har du tenkt deg for det
doffern Skrevet November 21, 2007 Skrevet November 21, 2007 hvilke baklyter står på bilen? (hvis ikke solgt)
jensemann23 Skrevet November 21, 2007 Skrevet November 21, 2007 ja, jeg er også interessert i baklyktene hvis det er hvite blink.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå