Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Vil også komme noe nytt til bmw. Helstøpt turbomanifold, med livstids garranti. Med 38mm wastegate og en t4 turbo god for 550hk. Alt dette til en PRIS: 7300. For de som vil ha dette i et kit kommer dette totalt på 15500. Da er det med bensin reg, dump, trykkrør, silicon ,oljeslanger, ic i tillegg til helstøpt manifold wastegate og turbo.

når kommer dette kitet og kommer det til e34 m50b25?

Skrevet
Vil også komme noe nytt til bmw. Helstøpt turbomanifold, med livstids garranti. Med 38mm wastegate og en t4 turbo god for 550hk. Alt dette til en PRIS: 7300. For de som vil ha dette i et kit kommer dette totalt på 15500. Da er det med bensin reg, dump, trykkrør, silicon ,oljeslanger, ic i tillegg til helstøpt manifold wastegate og turbo.

når kommer dette kitet og kommer det til e34 m50b25?

Har hatt til denne hele tiden jeg.. Det enseste som er problem er motorfeste ditt dette må bygges om på eksos siden.

Skrevet
komplett turbo kit til m50b20? hvor mye kan man hente ut av motoren med orginal inmat vet du det?

Sikre 240-250 som holder er flere som kjører med 280-290 med orginal innmat. kommer ann på hvor nøye man er med bensin og tenning

• 2 weeks later...
Skrevet
hvilket materiale er m20 grenrøret bygget i?og hvilken tykkelse?

tenker litt på holdbarhet egentlig..

http://images.bimmers.no/files/abqt7pv9ifu9qlb46vw1.jpg

på dette bildet ser du veldig greitt hvilket gods det er i disse grenrøra. til sammenligning er det røret som stikker opp på bildet 42.4x2mm 316L rør som det er veldig vanlig å bruke til grenrørsbygg.

grenrørene er i 304 rustfritt har det blitt meg fortalt. jeg skal vertfall avstive mellom flensene for å øke tjangsen for at det holder. rødglødende eksos, og en stor "tung" turbo + vibrasjoner vil over tid garantert ta knekken på et hvert grenør :wink:

jeg har selv akkurat bygd om et slikt grenrør for ekstern wg.

man ser ganske klart i prosjektråden min hva som må bygges om for å kunne bruke orginal filter adapter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...