PenguiN- Skrevet November 14, 2007 Skrevet November 14, 2007 En aldri så liten oppdatering i vinterkulda Chromeskilt plate og sorte blinkers fine mods i mine øyne, og ikke så altfor kostbare før: etter: Ikke så mye mer å si da enn at jeg fortsatt er super fornøyd med bilen og at skiltholderene til 150,- for 2 stk var en fin investering i mine øyne Men hva med gull farget streamer med chromekant nederst? ca 15 cm bred alt i alt? ps mod anyone? =)
Springsteen Skrevet November 14, 2007 Skrevet November 14, 2007 blinklys ble bra, men må si at jeg synes chrome-skiltplater er litt vel "biltema", hvis du skjønner.. synes det var penere før, men det er jo ikke min bil, så jeg har jo ikke noe jeg skulle sagt
PenguiN- Skrevet November 14, 2007 Forfatter Skrevet November 14, 2007 Var det jeg var redd for, men, synes det ser veldig pent ut og litt "classy" ut beste modden jeg har gjort noengang for under 200,- affal
Ad|oS Skrevet November 14, 2007 Skrevet November 14, 2007 Aldri vært fan av chrome, men de nye blinklysene gjorde seg veldig! Skal du ha streamer bør du gå for enten svart eller gull som du sel sier. Ikke todelt.
Gunnar Skrevet November 14, 2007 Skrevet November 14, 2007 Chrome skiltplater er jallaballamujaffa. Hold deg for god til streamer - det er aldri pent.
P.I.B Skrevet November 14, 2007 Skrevet November 14, 2007 Har aldri likt skiltplater forran, og spesielt ikke i chrome. Borrelås er tingen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå