Jesse Skrevet November 14, 2007 Skrevet November 14, 2007 Har akkurat hentet meg ny bil, den blir ikke ordnetlig varm ifølge viseren, står står på litt over det blå etter og ha kjørt en stund. tidligere eier hadde ikke greie på hva det kunne være jeg tipper noen kan ta tatt ut termostaten, noen som kunne fortalt meg hvor eksakt den sitter? Mvh
T123456 Skrevet November 14, 2007 Skrevet November 14, 2007 følg den ene slangen fra radiatoren (den øverste mener jeg å huske), den går rett inn på termostathuset, hvis du tar av slangen å lyser inn så skal du kunne se termostaten.
Jonass Skrevet November 14, 2007 Skrevet November 14, 2007 Ligger på venstre side av motor sett mot front av bilen, litt bak vifta, ta vekk luftfilterboksen så ser du hvor det er. Er trangt og komme til der du må ha tålmodighet.. jeg tipper den har låst seg i åpen stilling, det gjorde min.
E.Wenaas Skrevet November 14, 2007 Skrevet November 14, 2007 Henta du 540'n i Sør-Trøndelag? Grattis med ny bil
Jesse Skrevet November 17, 2007 Forfatter Skrevet November 17, 2007 da skal jeg finne den takk skal dere ha nei hentet den i vestfold !
S.Hafsmo Skrevet November 19, 2007 Skrevet November 19, 2007 du må jo få ut en tråd med noen bilder av nybilen! hvis du ikke allerede har det da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå