Ullsokk Skrevet November 14, 2007 Skrevet November 14, 2007 Er helt ubrukt, kun åpnet for å kikke på. Selges fordi jeg skal satse litt hardere, og begynner med motor først Er et a-dekk kit. Delene som er i kitet: Turbo T34 xspower, med wastegate Rustfritt polert grenrør, med pakninger til eksos og turbo. Bensinregulator med trykkmåler (proggresiv) med bensinslanger og vakumslange og div slangeklemmer. Dumpventil, med flenser og pakkninger. Intercooler. Trykkrør og siliconslanger med klemmer. Tilleggsprut, og dyse. Bensinpumpe 255L Oljeslange til retur med flens. Kobling til oljeretur. Drar lett 300hk med kitet Er godt for 400+ Selges for 14500,-
S.Arnesen Skrevet November 25, 2007 Skrevet November 25, 2007 kanskje sette prisen litt lavere enn det a-dekk selger det for...
Ullsokk Skrevet November 25, 2007 Forfatter Skrevet November 25, 2007 Er billigere enn det a-dekk selger det for, og hva jeg kjøpte det for også.. Er kun åpnet å kikka på.
verticalescape Skrevet November 25, 2007 Skrevet November 25, 2007 Selges kun komplett? Trenger: Bensinregulator med trykkmåler (proggresiv) med bensinslanger og vakumslange og div slangeklemmer. Dumpventil, med flenser og pakkninger. Intercooler. Trykkrør og siliconslanger med klemmer. Oljeslange til retur med flens. Kobling til oljeretur. Pris på dette hvis du er int. å selge løst?
Ullsokk Skrevet November 27, 2007 Forfatter Skrevet November 27, 2007 Selger helst komplett! Hvis det blir til at jeg selger løst så tar jeg kontakt med deg
Fliid Skrevet Desember 2, 2007 Skrevet Desember 2, 2007 For en jævla dårlig respons. Ingen som har bruk for ett kit? tilogmed billigere enn det A-dekk selger det for, og heller ikke brukt, bare titta på. Trodde folk var engasjerte her jeg.
Azeton Skrevet Desember 3, 2007 Skrevet Desember 3, 2007 For en jævla dårlig respons. Ingen som har bruk for ett kit? tilogmed billigere enn det A-dekk selger det for, og heller ikke brukt, bare titta på. Trodde folk var engasjerte her jeg. Billiger ja. men det er fortsatt ikke billig. Penger er penger. Dessuten er det jule tider. å da bruker folk som regel mer penger på andre ting. Dessuten har litt av turbo-noiaen gått over.
Ullsokk Skrevet Desember 3, 2007 Forfatter Skrevet Desember 3, 2007 Nei, men uansett har det ikke kommet noen bud på hele settet heller.. Kun deler av det.
Fliid Skrevet Desember 3, 2007 Skrevet Desember 3, 2007 For en jævla dårlig respons. Ingen som har bruk for ett kit? tilogmed billigere enn det A-dekk selger det for, og heller ikke brukt, bare titta på. Trodde folk var engasjerte her jeg. Billiger ja. men det er fortsatt ikke billig. Penger er penger. Dessuten er det jule tider. å da bruker folk som regel mer penger på andre ting. Dessuten har litt av turbo-noiaen gått over. Ser den;)
Ullsokk Skrevet Desember 7, 2007 Forfatter Skrevet Desember 7, 2007 Selges nå i deler! A-dekk ville ikke ha kitet i retur, selvom det kun er åpent og kikket på. Ikke prøvemontert noen ting engang. :/ Blir til at jeg beholder noen av delene, men skal selge unna: - Dumpventil, med flenser og pakninger. - Tilleggsprut, og dyse. -Trykkrør og siliconslanger med klemmer. Skriv her, eller send gjerne en PM om du er interessert!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå