BMWtotti Skrevet November 14, 2007 Share Skrevet November 14, 2007 En arbeidskollega av meg har nettopp fått beskjed om at han skal bli far til tvillinger, og da trenger han jo selvsagt en ny bil. Og da er det jo en selvfølge at han vurderer BMW. Men som de fleste vet er jo barnevogner til tvillinger ca dobbelt så store som vanlige og da lurte han på om jeg kunne finne ut innvendige mål i bagasjerommet på en 1998 520 touring, for å se om han får barnevogna inni. Jeg har kun E36, men jeg regner med at det er noen der ute som har en 5-serie og som kunne vært kamerat og løpt ut i bilen og målt opp litt. Takker for svar!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik K Skrevet November 14, 2007 Share Skrevet November 14, 2007 Vi fedre må jo hjelpe hverandre så godt vi kan - så her kommer noen innvendige mål Gulvet baki min E39 touring (2003 mod, men de er vel ganske like) er 109 cm bredt og 107 cm dypt (dvs fra bakluka til der seteryggen møter gulvet). Måler man fra bakluka til toppen av seteryggen er dybden ca 85 cm. Har man i tillegg roller'n montert (denne tar en del plass), reduseres dybden til ca 75 cm der den sitter. Høyden baki (gulv-tak) er 72 cm på det høyeste. Ut mot sidene reduseres dette et par cm. Fra gulvet og opp til toppen av seteryggen er det ca 45 cm, opp til vinduene på siden er det ca 40 cm. Håper dette kan være til hjelp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWtotti Skrevet November 14, 2007 Forfatter Share Skrevet November 14, 2007 Takker og bukker! Skal bringe det videre til den blivende far Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå