jarli Skrevet Februar 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2008 Har du peiling om det er muligheter for at kasse og pumpe kan passe fra 318is motoren? Rekner absolutt ikkje me dette men. passer sikkert ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarli Skrevet Februar 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2008 Var det bunnpanne og oljepumpe ? Mangler oljepumpe og bunnpanne til e36(Jeg tror det står en bunnpanne fra e38 728i på) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rollertoy Skrevet Februar 24, 2008 Share Skrevet Februar 24, 2008 Den er grei, har bunnpanne og oljepumpe på den som sitter i Sjekk hvor mye det koster for frakt da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarli Skrevet Februar 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2008 Den er grei, har bunnpanne og oljepumpe på den som sitter i Sjekk hvor mye det koster for frakt da.. Sjekk selv Hehe! Det er lillebroren min som skal selge motoren, og jeg tror ikke han er så lysten på å sende den.. Men jeg skal høre med han Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rollertoy Skrevet Februar 24, 2008 Share Skrevet Februar 24, 2008 Skal sjekke jeg.. den er på Karmøy ikke sant? Tar kontakt i begynnelsen av uken hvis det er intressant jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarli Skrevet Februar 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2008 Skal sjekke jeg.. den er på Karmøy ikke sant? Tar kontakt i begynnelsen av uken hvis det er intressant jeg Stemmer.. Eller nermeste terminal ligger i Haugesund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rollertoy Skrevet Februar 24, 2008 Share Skrevet Februar 24, 2008 Da sjekker jeg pris fra haugesund... dere får levert motoren der da.. hvis det blir aktuelt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå