Thomaz Skrevet November 15, 2007 Share Skrevet November 15, 2007 Ja det lurte jeg på å.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ES Skrevet November 15, 2007 Forfatter Share Skrevet November 15, 2007 Beklager OT, men hvorfor blir bilen kalt jesusbilen? Såvidt jeg har fått med meg så er det vel bilen "alle" hadde hørt om men ingen hadde sett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet November 15, 2007 Share Skrevet November 15, 2007 Innbytte i annen E30 aktuelt eller? 90mod 325i cab m-tech II.. Er på jobb noen dager til men er jeg heldig så ligger vi i bergen til helga og da kunne jeg tenkt meg å vært i sett på den Ta gjerne kontakt på pm viss innbytte er av innteresse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ES Skrevet November 15, 2007 Forfatter Share Skrevet November 15, 2007 Innbytte i annen E30 aktuelt eller? 90mod 325i cab m-tech II..Er på jobb noen dager til men er jeg heldig så ligger vi i bergen til helga og da kunne jeg tenkt meg å vært i sett på den Ta gjerne kontakt på pm viss innbytte er av innteresse Pm sendt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ES Skrevet November 17, 2007 Forfatter Share Skrevet November 17, 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ES Skrevet November 17, 2007 Forfatter Share Skrevet November 17, 2007 Fikk "nye" skjermer i posten så da var det bare å sette i gang å demontere ettersom gamle eier hadde laget noen skrammer i de gamle og frontfanger. La ut litt bilder av bilen slik at dere som er int ihvertfall får sett hvordan resten ser ut. Hvis noen har lyst å kjøpe den "uferdig" er det også mulig, selvsagt til redusert pris. Prisen er da 165.000,- ferdig prutet. Det følger da med en 2dørs 86mod 325i som egentlig skulle brukes som vinter og deretter delebil. Denne vises på et par av bildene. Og bare sånn at det er sagt... Det er ikke meg som har puttet Raserbilstoler i denne bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Lasse- Skrevet November 17, 2007 Share Skrevet November 17, 2007 bildene funker dårlig.. edit: funker nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet November 17, 2007 Share Skrevet November 17, 2007 ikke hos meg. ser de som bare d jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Lasse- Skrevet November 17, 2007 Share Skrevet November 17, 2007 Og bare sånn at det er sagt... Det er ikke meg som har puttet Raserbilstoler i denne bilen Det er Honda Civic seter.... huff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet November 17, 2007 Share Skrevet November 17, 2007 Får du tatt noen bilder med et skikkelig kamera? Vet du hvem som har bygget om wastegateløsningen? Den går jo nå til friluft mens den tidligere gikk tilbake i downpipen (bildene i artikkelen). Hva slags bremser er det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ES Skrevet November 17, 2007 Forfatter Share Skrevet November 17, 2007 Får du tatt noen bilder med et skikkelig kamera?Vet du hvem som har bygget om wastegateløsningen? Den går jo nå til friluft mens den tidligere gikk tilbake i downpipen (bildene i artikkelen). Hva slags bremser er det? Skal prøve på det ja. Ja det er jeg og en kamerat som har bygget dette om pga wg som stod på bil var defekt. Har gjort det på en slik måte at det bare er å snu wastegaten (skru den av og på) og sveise eksosdelen ned i downpipen istedet dersom dette heller ønskes. Personlig synes jeg det er rått med fri eksos på wg og har fått bra tilbakemeldinger på dette. Folk har faktisk bokstavlig talt har hoppet/slengt seg vekk fra fortauet i ren forskrekkelse når jeg har kommet forbi med bra turtall.. hehe. Gøy Vet ikke merke på bremsene foran. De er 334mm ihvertfall..og det er spacet ut e36 calippere. Bak er det e30 m3. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet November 17, 2007 Share Skrevet November 17, 2007 Kun cash eller innbytte mulig? Edit: Ser du tar innbytte. Lyst på 2001 E46 touring? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ES Skrevet November 17, 2007 Forfatter Share Skrevet November 17, 2007 Kun cash eller innbytte mulig?Edit: Ser du tar innbytte. Lyst på 2001 E46 touring? Innbytte i bil er mulig ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OverKill Skrevet April 22, 2009 Share Skrevet April 22, 2009 Noen som vet hvor denne bilen befinner seg nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet April 23, 2009 Share Skrevet April 23, 2009 Noen som vet hvor denne bilen befinner seg nå? Ganske sikker at den fortsatt befinner seg i bergens området. 99% sikker på at det var den jeg såg på Eikås for noen månder siden. Eller sier jeg helt feil nå? Angrer meg forøvrig i hjel på at jeg ikke kjøpte denne når jeg var å såg på den. Rammevangen hadde jo fått seg en skikkelig smell, men det var skilt på den når jeg såg den sist, så det har tydligvis ikke vært så gale som jeg fryktet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg