Gå til innhold

E30 m3 2.7turbo "jesusbilen" V.S

ES
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Innbytte i annen E30 aktuelt eller? 90mod 325i cab m-tech II..

Er på jobb noen dager til men er jeg heldig så ligger vi i bergen til helga og da kunne jeg tenkt meg å vært i sett på den 8)

Ta gjerne kontakt på pm viss innbytte er av innteresse :P

Pm sendt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk "nye" skjermer i posten så da var det bare å sette i gang å demontere ettersom gamle eier hadde laget noen skrammer i de gamle og frontfanger.

La ut litt bilder av bilen slik at dere som er int ihvertfall får sett hvordan resten ser ut.

Hvis noen har lyst å kjøpe den "uferdig" er det også mulig, selvsagt til redusert pris.

Prisen er da 165.000,- ferdig prutet. Det følger da med en 2dørs 86mod 325i som egentlig skulle brukes som vinter og deretter delebil. Denne vises på et par av bildene.

Og bare sånn at det er sagt... Det er ikke meg som har puttet Raserbilstoler i denne bilen :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får du tatt noen bilder med et skikkelig kamera?

Vet du hvem som har bygget om wastegateløsningen?

Den går jo nå til friluft mens den tidligere gikk tilbake i downpipen (bildene i artikkelen).

Hva slags bremser er det?

Skal prøve på det ja.

Ja det er jeg og en kamerat som har bygget dette om pga wg som stod på bil var defekt. Har gjort det på en slik måte at det bare er å snu wastegaten (skru den av og på) og sveise eksosdelen ned i downpipen istedet dersom dette heller ønskes. Personlig synes jeg det er rått med fri eksos på wg og har fått bra tilbakemeldinger på dette.

Folk har faktisk bokstavlig talt har hoppet/slengt seg vekk fra fortauet i ren forskrekkelse når jeg har kommet forbi med bra turtall.. hehe. Gøy :lol:

Vet ikke merke på bremsene foran. De er 334mm ihvertfall..og det er spacet ut e36 calippere. Bak er det e30 m3.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 year later...
Noen som vet hvor denne bilen befinner seg nå?

Ganske sikker at den fortsatt befinner seg i bergens området. 99% sikker på at det var den jeg såg på Eikås for noen månder siden.

Eller sier jeg helt feil nå?

Angrer meg forøvrig i hjel på at jeg ikke kjøpte denne når jeg var å såg på den. Rammevangen hadde jo fått seg en skikkelig smell, men det var skilt på den når jeg såg den sist, så det har tydligvis ikke vært så gale som jeg fryktet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...