Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare legger til at skal du godkjenne noe slikt, så har du en spennende jobb forran deg. Har vurdert et slikt bytte selv, men fant ut at det er værre enn det høres ut. Å få det godkjent altså.

Skrevet
okay:) er det ekstremt mye å gjøre for å godkjenne såndt??

går ut i fra jeg må skifte bremser og litt såndt men er det veldig mye mer??

For å få det godkjent skal du egentlig være heldig og møte på rett mann. Maks tillatt totalvekt på en e34 med r6 og v8 er ganske forskjellige. Og dette er tall som du sjelden får justert opp. Dermed ender det med at du må ta ut baksetene for å få dette godkjent.

Er usikker på alt som må byttes, men du kan i allefall regne med bremser og litt annet snacks.

Jeg har en tråd om akkurat 520->530, som jeg nesten har gitt opp som du kan se i signaturen min :?

Ta en titt her: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=54474&highlight=

Skrevet

jeg snakka med en på biltilsynet i vestfold og han sa den ombygginga ikke var noe problem og få godkjent hvis jeg tokk med meg begge bilene bort til han sånn atte han kunne blombere de.. så var det bare å reise hjem og skru og få det godkjent når man jeg kom tilbake med 540

Skrevet

jeg snakket med en fyr på biltilsynet i Bergen. Jeg bygger om fra 520i->525i. De sa jeg trengte et uavhengig verksted til å skjekke at alle delene var byttet (skjekke delenr). da ville det går igjennom hos dem. Men det beste rådet er nok å snakke med ditt biltilsyn. rett deg etter hva de sier, men utrykk alikevel at du virkelig ønsker å få gjennomført det. Og vær hyggelig! ikke stor i kjeften!! DET funker ikke!

Sverre

Skrevet

Hva trenger man egentlig av deler når man kjøper en slik motor. For å få startet den. Dersom alarmen en gang er blitt utløst, startsperre og slikt, hvordan unngår man dette? Trenger man bare motor og hjernen? Hva med tenningslås? Nøkkel (m/alarmknapp) ??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...