Dirty Skrevet November 15, 2007 Skrevet November 15, 2007 jepp skrudde av bakstilling og forstilling på delekjærra igår! satt jo låsebolter på felga! de har jo ikke jeg! så mulig å kjøpe et sett med slike ? ikke boltene men utstyr til å skru de ut
Hansh Skrevet November 15, 2007 Skrevet November 15, 2007 Bare å ta med seg en av boltene og be om en nøkkel som passer! Neida, måtte bare, men skal vel ikke i utgangspunktet være mulig å få tak i noe verktøy som får de ut? Da hadde det jo vært meningsløst med låsebolter. Det eneste er vel Biltema sine som vel ikke akkurat er kjent for å være særlig sikre.
Dirty Skrevet November 15, 2007 Forfatter Skrevet November 15, 2007 Bare å ta med seg en av boltene og be om en nøkkel som passer! Neida, måtte bare, men skal vel ikke i utgangspunktet være mulig å få tak i noe verktøy som får de ut? Da hadde det jo vært meningsløst med låsebolter. Det eneste er vel Biltema sine som vel ikke akkurat er kjent for å være særlig sikre. hhehe.. var det jeg og trodde! men kan aldri tro at vær enkel bmw har en unik låsebolt!
Stephan.s Skrevet November 15, 2007 Skrevet November 15, 2007 Spørsmålet er vel om du vil bruke iherdig med timer og turer med å reise rundt for å finne den som passer, eller ta den enkle løsningen også kalt drill
Dirty Skrevet November 15, 2007 Forfatter Skrevet November 15, 2007 Spørsmålet er vel om du vil bruke iherdig med timer og turer med å reise rundt for å finne den som passer, eller ta den enkle løsningen også kalt drill Kan aldri tro jeg klarer å borre den i stykker med en drill!
Stephan.s Skrevet November 15, 2007 Skrevet November 15, 2007 Nei det er en annen sak Bare tipset om metoden jeg tyr til når ting ikke med medgjørlige; vold. Skjærebrenner, hammer og drill er mine beste venner. Spøk til side, så ville jeg tippet at det er en ganske stor oppgave å finne en nøkkel til å faktisk låse den opp, med mindre det er, som nevnt, en universal biltema bolt. Hvis du nå skulle være så heldig å kommer over produsent av bolen, så spørs det hvor medvillige de er til å evt. selge den en nøkkel som passer uten vidre.
opt Skrevet November 15, 2007 Skrevet November 15, 2007 du kan prøve å sveise på en liten "kladd" på en liten kopp. jeg gjorde det en gang, funka fint, brukte vel 10mm. hvis det er en org bmw låsebolt skal det være lett å finne en lik en, hvertfall på e36.
bjalle Skrevet November 15, 2007 Skrevet November 15, 2007 Alle orginale bmw låsebolter har ett eget nr,bor du i nærheten av ett bmw verksted så pleier de å låne ut ett sett så du får prøvd deg fram til den riktige(du må ha med deg bilen),ellers så er det ingen borr som biter på stålet i låsebolten hvis den er orginal.Har hatt samme problem og måtte sveise ,resultatet av det var ødelagde felger fordi det var for djupt inn til bolten.
KAHenriksen Skrevet November 15, 2007 Skrevet November 15, 2007 jeg bare tok med meg bilen min til bmw og da tok det ca 3 min før vi hadde funnet riktig og en ny var bestilt. det letteste er vel å dra med seg bilen på henger eller noe til bmw og så finne en som passer. dette forutsetter jo at det er orginale bmwlåsebolter.
Dirty Skrevet November 15, 2007 Forfatter Skrevet November 15, 2007 da må jeg dra med bakstillingen er skudd av bilen hehe! var inne på tanken føridag med å sveise på en klatt! så blir nok til at jeg tester det
///Mysild Skrevet November 15, 2007 Skrevet November 15, 2007 hvis det er sånne som ser ut som en bolt bare med tenner, er det bare å ta ei 17 pipe og smelle på... hehe... tyvetrikset
KAHenriksen Skrevet November 15, 2007 Skrevet November 15, 2007 hvis du har flaks så passer det kanskje med torx?
Dirty Skrevet November 15, 2007 Forfatter Skrevet November 15, 2007 hvis du har flaks så passer det kanskje med torx? Den var ikke dum må testes ut!
KAHenriksen Skrevet November 15, 2007 Skrevet November 15, 2007 bare husk at disse låseboltj***** er aldri helt runde, men det er utrolig hva man får til med en hammer og litt god gammeldags makt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå