Ivanrogov Skrevet November 15, 2007 Share Skrevet November 15, 2007 Har en stygg rassle-lyd som kommer fra innsuget. Trodde først det var den ødelagte starteren, men den er skiftet, og lyden er der enda. Lyd og bilde av lyden: http://s81.photobucket.com/albums/j208/ ... V00002.flv Hører godt at den kommer bort når den falle etter jeg har ruset motoren, men kommer tilbake når motoren kommer på tomgangsia igjen! Her kommer lyden fra: Det jeg lurer på er: Hva er det der? Hva gjør den? Og hva heter den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bonden Skrevet November 15, 2007 Share Skrevet November 15, 2007 Bak dekselet sitter vel spjellet som regulerer mellom kort/langt innsugsrør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet November 15, 2007 Forfatter Share Skrevet November 15, 2007 Hvorfor lager den en så sykt stygg lyd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet November 15, 2007 Share Skrevet November 15, 2007 hører du lyden konstant? Min lager en sånn ''rasle'' lyd på 2700 til 3000 rpm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0lle Skrevet November 15, 2007 Share Skrevet November 15, 2007 Samme som jeg har! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet November 15, 2007 Share Skrevet November 15, 2007 Kanskje det er standard på compact... ''Ekstrautstyr'':) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet November 16, 2007 Forfatter Share Skrevet November 16, 2007 Den er der fra 900rpm til rundt 4000rpm. Mulig den er der helt opp till sperra, men klarer ikke og høre pga motorstøy. Går bort om tomgangen faller under normal. Jeg er ute etter hva det heter, så jeg kan få kjøpt en ny del. lyden er stygg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet November 17, 2007 Forfatter Share Skrevet November 17, 2007 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cubetito Skrevet November 18, 2007 Share Skrevet November 18, 2007 kanskje den er gåen. jg har byttet det på bilen min tidligere. men jg har nå nylig oppdaget en sånn lignende lyd selv. skal oxo sjekke det litt nærmere. men jg har kanskje kjørt 20000 med den nyeventilen. så ville jo vært rart om den var i stykker allt nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet November 19, 2007 Forfatter Share Skrevet November 19, 2007 Husker du hva den delen heter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cubetito Skrevet November 20, 2007 Share Skrevet November 20, 2007 husker ikke hva den heter men. den står som innsugs del bare på gc sin side. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet November 20, 2007 Forfatter Share Skrevet November 20, 2007 gc? Gs? Finner ikke delen på gs. Noen som har bedre peiling? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cubetito Skrevet November 20, 2007 Share Skrevet November 20, 2007 sorry skrivefeil. mente gs. gå på gs. oxo inn på motordeler. oxo ser du på nederste rekke med bilder.bilde rute nr 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet November 20, 2007 Forfatter Share Skrevet November 20, 2007 Ah, der var den. Skal skru ut i dag og se hva som er galt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cubetito Skrevet November 21, 2007 Share Skrevet November 21, 2007 jg tror ikke du får åpnet den greia. antagelig så har den gummi dingsen inni der revnet. og du må ha hele greia ny. hører du no flapre lyd? når du har motori gang? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå