Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jepp her har du svarene dine..En 318is motor vil jo gi 140hk med en gang, denne kan du eventuelt legge masser av penger og blod-suge-trim i, så skal nok 160 gå greit da, men regn med slitasje på motoren...

2.5 liter så har du 192 right away :wink:

  • 1 month later...
Skrevet

Bare å spørre hva hun har gjort med den det. Er det +-150hk i en slik motor må det vel være høy kompstempler med lommer for ventilene med tanke på løftet som trengs, vekta og balansert bunndel for å klare turtallet som trengs, separate gasspjeld (en pr. syl)++

Ismotor kan det jo være i den da, da er det jo 140hk

Skrevet

Er nok ganske sant som knut_olestad sier. Ser jo hvor mange som skryter på seg 30hk++ bare ved å få tak i en chip, konfilter og evnt et effektanlegg. Med såpass med hk som hun sier hun har er det bare å teste den mot en 320 :wink:

Skrevet

Minner meg på en kar jeg kjente en gang, han hadde en 66 chevy Nova med 350 small block, gasser så klart.

Han fortalte rett etter at han kjøpte bilen at han skulle chippe den, da fikk han 700 hk!!

Og ja, han var seriøs.. (og jævli dum)

Skrevet

Husk på at mange leverandører av chip, effektanlegg, filter etc. oppgir en bra økning på sine produkter.

F.eks. 20 hk på chip, 10 hk på eksosanlegget, 3 hk på filter etc.

Så det kan jo rett og slett være noen som er så uvitende at de tar disse tallene bokstavelig og legger dem sammen! Og da er man fort oppe i 150-160 hk.

Noen får fortelle dem den ubehagelige sannheten! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...