Kjell Rune Skrevet November 15, 2007 Skrevet November 15, 2007 Jeg føler jeg skulle hatt en liten "vinge" flapps bak på bilen min. samt en leppe til under fronten for og bygge den litt mere ned. noen som har noen forslag. det er montert orginal m3 leppe under fronten nå som er lakkert. http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=43572
Rabies Skrevet November 15, 2007 Skrevet November 15, 2007 Denne leppa skal jeg ha når penga strekker til. Slenger med 2 vinger siden smaken er forskjellig.
///Mysild Skrevet November 15, 2007 Skrevet November 15, 2007 den gule der var ikke så gal, litt m3 gt preg på den... men leppe foran er jo veldig ymse da... kan også kjøpe m3/m5 leppa bak... den lille flapsen... skal du bare ha den helt på bakken er den over bra, hvis ikke er splitterne til m3 dtm leppa tøffe de monteres under og likner litt på den leppa over, bare at det ikke bygger fullt så langt ned... hadde rieger leppa på min, men jeg hadde vel 1.5 cm klaring.... så den gikk fort av igjen...
Rabies Skrevet November 15, 2007 Skrevet November 15, 2007 Kommer vel ann på hvor mye bilen er senka da. Vet ikke hvor mye senk du kjører på jeg så.....
///Mysild Skrevet November 15, 2007 Skrevet November 15, 2007 du så den vel på treffet? så lav er den.... hehe... den er så lav med fangeren at jeg ikke kan sette mobilen min under... hehe... og når jeg har leppa på bygger den vel 5 cm, så har jeg 15mm ca...
Rabies Skrevet November 15, 2007 Skrevet November 15, 2007 Å ja, faen. det var du som solgte den til adios eller? Nå var jo din JÆVLIG lav da...
///Mysild Skrevet November 15, 2007 Skrevet November 15, 2007 hahaha stemmer det det var derfor jeg ikke kunne ha den... men det blir nok greit på en med 40 senk håper bare det blir greit med splitterne, er litt skeptisk til å lavt det også blir... :-/
Rabies Skrevet November 15, 2007 Skrevet November 15, 2007 syntes det virker skummelt å kjøre med originalfronten med så mye senk jeg. Sliter du ikke noe sykt på ujevn vei?
///Mysild Skrevet November 15, 2007 Skrevet November 15, 2007 nei da... går fint det hehe... menne tror dette blir litt ot, får heller fortsette i pm hvis du vil...
Rabies Skrevet November 15, 2007 Skrevet November 15, 2007 Skulle akkurat til å si det selv. Faen å vi kristiansandsgutta kan fucke opp trådene til folk egentlig. Sorry Kjell Rune
Kjell Rune Skrevet November 16, 2007 Forfatter Skrevet November 16, 2007 min bil er vertfall senket d jeg greier med disse dekk og felger foran. jeg liker ikke den frontleppa som er på den der. synest rett og slett den ser litt billig ut. vurderer e46 m3 leppe bak men finner ingen som er breie nok på compacten....
Arild G. Skrevet November 16, 2007 Skrevet November 16, 2007 hva med ei sånn leppe forran? og en AcS spoiler bak (vet ikke om den passer compact'n da)
opt Skrevet November 16, 2007 Skrevet November 16, 2007 hva med ei sånn leppe forran? satan den var fin, hvor får du tak i slik? sorry for o.t.
Arild G. Skrevet November 16, 2007 Skrevet November 16, 2007 kjøpte den her: http://www.umnitza.com/product_info.php?cPath=69_70&products_id=1104
opt Skrevet November 16, 2007 Skrevet November 16, 2007 takk, sjekka på http://www.ac-schnitzer.de der hadde de en der man ikke fjerner m3leppa, kom på å sjekke der da jeg så felgene men den er sikkert litt dyrere(carbon), men samtidig enda fetere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå