AndersM Skrevet November 15, 2007 Share Skrevet November 15, 2007 Her en e46 touring 2003 mod med autoklima. Motoren får riktig driftstemperatur, men klimaen er ikke helt i orden virker det som. Når den står på auto så går vifta på nesten max uansett.. Er enten varmt eller kaldt i bilen.. Det blir ikke 22 grader bår jeg setter på 22.. Er vel 3 sensorer på den, kan 1 eller flere være defekte? Den blåser f.eks varmt på beina, men sånn varmkald luft på dashbordet.. Noen som vet? Dyrt å fike?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersM Skrevet November 16, 2007 Forfatter Share Skrevet November 16, 2007 Ingen som vet?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersM Skrevet November 21, 2007 Forfatter Share Skrevet November 21, 2007 INGEN?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet November 21, 2007 Share Skrevet November 21, 2007 Prøvd å justere på det lille hjulet som sitter mellom dysene midt over CD-spilleren? Kan gjøre ganske stort utslag om denne står på kaldt og du vil ha varme. EDIT: Var litt morgensløv da jeg skrev.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersM Skrevet November 21, 2007 Forfatter Share Skrevet November 21, 2007 Prøvd å justere på det lille hjulet som sitter mellom dysene midt over CD-spilleren? Kan gjøre ganske stort utslag om denne står på kaldt og du vil ha varme.EDIT: Var litt morgensløv da jeg skrev.. Det har jeg jo selvfølgelig gjort.. men autoklimaen går på full pupp uansett.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet November 21, 2007 Share Skrevet November 21, 2007 Prøvd å justere på det lille hjulet som sitter mellom dysene midt over CD-spilleren? Kan gjøre ganske stort utslag om denne står på kaldt og du vil ha varme.EDIT: Var litt morgensløv da jeg skrev.. Det har jeg jo selvfølgelig gjort.. men autoklimaen går på full pupp uansett.. Hvis viften går på fult så høres det vel kanskje ut som en sensor ja.. (Tror jeg skal prioritere kaffe først og innlegg etterpå om morgenen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet November 21, 2007 Share Skrevet November 21, 2007 Viftemotstand som snart er defekt,vanlig på e39 at den blir sånn,sikkert ganske likt på e46. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersM Skrevet November 21, 2007 Forfatter Share Skrevet November 21, 2007 Viftemotstand som snart er defekt,vanlig på e39 at den blir sånn,sikkert ganske likt på e46. Ja hørte med koed og de nevte på at det kunne være det.. vanlig visst nok at den gikk.. Men er det mye jobb og gjøre selv? Må halve dashen av? Eller bør jeg sette det vekk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet November 21, 2007 Share Skrevet November 21, 2007 http://www.autopower.se/mekartips/mekar ... p?dokid=85 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet November 21, 2007 Share Skrevet November 21, 2007 Viftemotstand som snart er defekt,vanlig på e39 at den blir sånn,sikkert ganske likt på e46. Ja hørte med koed og de nevte på at det kunne være det.. vanlig visst nok at den gikk.. Men er det mye jobb og gjøre selv? Må halve dashen av? Eller bør jeg sette det vekk? Veldig enkelt å gjøre det selv... Har laget en DIY på hvordan det gjøres.! http://bimmers.no/viewtopic.php?t=61468&highlight=viftemotstand Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå