Gå til innhold

Bilbyggeriet E36 325i

Share

Anbefalte innlegg

Lagt ned mange timer på denne her jeg. Husker den var gått 195 tusen og var i rimelig god stand, lite rust og en motor som snerra og gikk godt. Har snakka en del med han som kjøpte den av meg, var storfornøyd han 8)

Eneste jeg var litt missfornøyd med var fargen som ble litt blass i krakeleringa, lilla fargen var to delt med en blass lilla farge i bunn og en mye mere sprakende farge på topp, denne toppfargen ble desverre borte under prosesen med krakeleringa.

Bilen ble forøvrig lakkert av Ø Leiknes før han begynte å jobbe for Automote.

Lett å se hva felger gjør med en bil!! dæven de nye felgene passa dårlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det gjort noe med motoren på den bilen i det hele tatt? og hvor mye HK får han ut av den lystgassen?

Prisen var seriøst helt utrolig på den bilen der..

Lystgassen gir vell ca 40 hk hvis det er samme oppsettet som jeg satte inn, motoren er helt orginal. Gassen er montert mere eller mindre for showbruk sitter noen purge dyser i framskjermene på den som blåser gass. Ser tøft ut men har ingen praktisk funksjon på denne bilen. Regulerer kreftene på lystgassen med forskjellige dyser men bensin mengden må tilsvare for å gi ett godt resultat

Vant før øvrig dragrace med ett tilsvarende oppsett på BMW treff, banket B7 - e30 325 turbo og e30 M3 tok de på halvveien mistet kløtsjen når jeg la inn 3 gear så jeg trillet mere eller mindre de siste 50 meterene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det virker som om det er om å gjøre å ødlegge mest mulig for folk som kjøper "show" bygde biler fra Bilbyggeriet og Automote...

Er vel bare den rød og sølv bilen med krakilering til Sivert som fortsatt ser ut som "utstillingsstand"?

Ang dette med oppbrukte 325 så solgte jeg min Coupe med 165.000 på teller`n og dønn strøken i fjor høst, nå står den på BMW i Trondheim med knuste fangere, 4 forskjellige felger fra 15-18" størrelse.... En typisk historie for 325 faktisk...

pkaxb3izbz8sdle8vf1n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...