Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må si jeg blir glad når jeg ser denne bilen! Håper den er like morsom å kjøre også, og jeg kunne absolutt ha tenkt meg en, selv om den gamle utgaven med åpent tak er "drømmen".

Skrevet
njaaa..skeptisk :P Jeg kommer ikke til å kjøpe den, hehe...Men en suksess som konebil kommer den nok til å bli :) Noen som vet pris på den?

Mener de startet på 159.000,- :wink:

Jeg gikk inn på Fiat tidligere engang, og da plukket jeg alt jeg kunne på bilen inkl. stort startnr 5 :roll: , og havnet på voldsomme ca.230.000,- 8)

Nettopp en av grunnene til at jeg tror at denne kommer til å bli en Major suksess :-$

Klart jeg også, som jeg skrev over, hadde valgt en Mini framfor denne, men DEN PRISEN på 500`en da!!!

Skrevet

Her er Fiat 500 Abarth testet på Ringen, legg merke til BMW SUV'en som passerer Fiaten i utgangen av en sving ca 1 minutt uti filmen eller noe sånn.

Skrevet
Og kvaliteten? Finnes knapt nordmenn som tør kjøpe Fiat,.

Derfor 120 stk er kjøpt og betalt, 4 mnd før bilen kommer til landet? :)

Fiat har kommet seg betraktelig de siste årene. Jeg har eid en Fiat Punto i 2 år, forferdelig bil, ingen kjørekomfort, men duverden. Bilen var 10 år gammel, og alt jeg gjorde var å bytte olje, den gikk og gikk.

Fiat har også mye dårlige patenter på diverse ting, men generelt sett er kvaliteten utmerket. De har kommet lang vei siden 80 og begynnelsen av 90 tallet.

Fiat 500 håper jeg er bilen som kan gjøre Fiat mere populært i Norge. Nye Fiat Punto er også en kjempemessig bil, jeg har prøvekjørt endel forskjellig i den klassen, og skulle jeg hatt en slik bil, hadde jeg definitivt valgt Punto. (Ikke over 1-serie da, selvfølgelig :))

Men dessverre har Fiat hatt problemer tidligere, og dette ryktet henger fortsatt igjen...

Skrevet

Men dessverre har Fiat hatt problemer tidligere, og dette ryktet henger fortsatt igjen

Ja, det er det jeg mener, ryktet ... Men de har nok uansett langt igjenn til Honda standard. Men det er de ikke alene om, Honda er meget bra.

Skrevet
njaaa..skeptisk :P Jeg kommer ikke til å kjøpe den, hehe...Men en suksess som konebil kommer den nok til å bli :) Noen som vet pris på den?

Mener de startet på 159.000,- :wink:

Jeg gikk inn på Fiat tidligere engang, og da plukket jeg alt jeg kunne på bilen inkl. stort startnr 5 :roll: , og havnet på voldsomme ca.230.000,- 8)

Nettopp en av grunnene til at jeg tror at denne kommer til å bli en Major suksess :-$

Klart jeg også, som jeg skrev over, hadde valgt en Mini framfor denne, men DEN PRISEN på 500`en da!!!

Ja...Der snudde flisa på en femøring gitt. Det var jo en MEGET overkommelig pris for en såpass grei bil!! En ny bil til 159000... :roll: Da kan jeg seriøst godt forstå at folk heller handler dette en 10 år gammel 320 til samme prisen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...