arne-vig Skrevet November 16, 2007 Share Skrevet November 16, 2007 Noen som vet hva som er galt når det kommer opp en feilkode på abs'en som sier: "31 Power supply to solenoids valve failure". Bilen er en 1998 modell 320i med antispinn. Takker for svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fr4nk Skrevet November 16, 2007 Share Skrevet November 16, 2007 Høres ut som det er dårlig med strøm til den enheten som fordeler bremsekraften til de forskjellige hjulene. Små magnetventiler som stenger/slipper igjennom bremsevæske til de forskjellige calippere. Er vel den enheten her: "Solenoid valves" er vel nedre del av den enheten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arne-vig Skrevet November 19, 2007 Forfatter Share Skrevet November 19, 2007 Akkurat ja, den så ikke billig ut. Er det noen måte og være sikker på det er den før jeg eventuelt bestiller den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bonden Skrevet November 19, 2007 Share Skrevet November 19, 2007 Jeg tror jeg ville begynt med å bytte ABS rele/r.dette vil gi spennings feil fram til solenoidene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå