Hmmmmm Skrevet Mars 17, 2008 Skrevet Mars 17, 2008 MÅ bare blåse liv i denne tråden igjen. Jeg hadde denne bilen i ei drøy uke. Og den var god og behagelig å kjøre. Men nytta ikke å prøve å kjappe seg med den. Den brukte MYE diesel i forhold til hva den presterte. Har hatt 524td før. Og den var orginal og var ett rivjern i forhold til denne 7serie"n med 2.4td. Som flere oppe i tråden her sier at med oppjustert trykk, så går det godt. Men er også en grunn til at det er så mange 524td med defekte topper rundt omkring også. Kan si med en gang for de som er litt lokalkjente rundt i drammen, så gjorde den såvitt 100km oppover lierbakkene imot Oslo. Og da gikk i tillegg speedometeret ivertfall 10 km galt. Var en tøff bil med mye utstyr. Og hadde den enda bare sparket unna ifra 0-100 på 14-15 sek. 20 sek spør du meg.
Stalin Skrevet Mars 19, 2008 Skrevet Mars 19, 2008 MÅ bare blåse liv i denne tråden igjen.Jeg hadde denne bilen i ei drøy uke. Og den var god og behagelig å kjøre. Men nytta ikke å prøve å kjappe seg med den. Den brukte MYE diesel i forhold til hva den presterte. Har hatt 524td før. Og den var orginal og var ett rivjern i forhold til denne 7serie"n med 2.4td. Som flere oppe i tråden her sier at med oppjustert trykk, så går det godt. Men er også en grunn til at det er så mange 524td med defekte topper rundt omkring også. Kan si med en gang for de som er litt lokalkjente rundt i drammen, så gjorde den såvitt 100km oppover lierbakkene imot Oslo. Og da gikk i tillegg speedometeret ivertfall 10 km galt. Var en tøff bil med mye utstyr. Og hadde den enda bare sparket unna ifra 0-100 på 14-15 sek. 20 sek spør du meg. tror grunnen til dette er pga det er en 750 gearkasse og Diff monter en annen diff med litt lettere utveksling i, då kan du regne med at forbruket går ned og aksen øker
mbkomfort Skrevet Mars 20, 2008 Skrevet Mars 20, 2008 Er det 750 diffen så er det jo utrolig at det går på fram i det hele tatt Mener att det går en E32 724td hjemme?, kan det stemme eller er det 725tds jeg mener?
Stalin Skrevet Mars 21, 2008 Skrevet Mars 21, 2008 Er det 750 diffen så er det jo utrolig at det går på fram i det hele tatt er det eg og mener
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå