Boddiz Skrevet November 16, 2007 Skrevet November 16, 2007 Hvis det er motorvei klasse A kan man vel ha 10km/t høyere, men nå er det jo ytterst få kl. A-strekninger som har 80.. Ja, på klasse A kan man ha 140 i 100 sona før man mister lappen. Klasse B motorvei er 35? Hehe.. Ikke alle har lik humør vett du dirtyboy Klasse B 80sone eller mer: 36km/t eller over så mister man lappen Klasse A 80sone eller mer: 40km/t eller over så mister man lappen
Liza Skrevet November 16, 2007 Forfatter Skrevet November 16, 2007 da var du jo egentlig heldig da jeg var kjempe heldig for jeg lå i nesten 130 like før jeg ble tatt.. Visste ikke at en 318 diesel gikk så fort jeg.... Den går bra til og være 318 turbo diesel. Den er ganske rask.. har fått den opp i 190.. men fy faen for en slede på vinteren.. Litt snødekkt etter en tur over saltfjellet..
Deep Dish Skrevet November 16, 2007 Skrevet November 16, 2007 da var du jo egentlig heldig da jeg var kjempe heldig for jeg lå i nesten 130 like før jeg ble tatt.. Visste ikke at en 318 diesel gikk så fort jeg.... Den går bra til og være 318 turbo diesel. Den er ganske rask.. har fått den opp i 190.. men fy faen for en slede på vinteren.. Litt snødekkt etter en tur over saltfjellet.. 190.?? Må vel ha vært i nedoverbakke, medvind og masse hjemlengsel det da.!!?? Neida... Saltfjellet.? Er du fra nordland eller..??
Azeton Skrevet November 16, 2007 Skrevet November 16, 2007 tviler ikke på at den klarer 190 jeg.. klarte 190 ganske lett med foreldrenes C5 2.0D
Kjell Rune Skrevet November 16, 2007 Skrevet November 16, 2007 hvordan ser man forskjellen på a og b vei?? sikkert jeg som er dom nå men
Liza Skrevet November 16, 2007 Forfatter Skrevet November 16, 2007 da var du jo egentlig heldig da jeg var kjempe heldig for jeg lå i nesten 130 like før jeg ble tatt.. Visste ikke at en 318 diesel gikk så fort jeg.... Den går bra til og være 318 turbo diesel. Den er ganske rask.. har fått den opp i 190.. men fy faen for en slede på vinteren.. Litt snødekkt etter en tur over saltfjellet.. 190.?? Må vel ha vært i nedoverbakke, medvind og masse hjemlengsel det da.!!?? Neida... Saltfjellet.? Er du fra nordland eller..?? hehe har fått den opp i 190 ja.. i slak nedoverbakke Nei, men var og besøkte faren min på sortland. kjørte opp og ned.. fra østfold og da måtte vi over saltfjellet..
Liza Skrevet November 16, 2007 Forfatter Skrevet November 16, 2007 hvordan ser man forskjellen på a og b vei?? sikkert jeg som er dom nå men Jeg har ikke peilling.. noen som veit?
Kenny_ Skrevet November 16, 2007 Skrevet November 16, 2007 Her er "slutt på motorvei klasse A" iallfall EDIT: B.
Deep Dish Skrevet November 16, 2007 Skrevet November 16, 2007 hehe har fått den opp i 190 ja.. i slak nedoverbakke Nei, men var og besøkte faren min på sortland. kjørte opp og ned.. fra østfold og da måtte vi over saltfjellet.. Så pass ja.. Østfold - Sortland tur/retur er en del mil.!! Vet ikke om du har hørt om Wright brødrene.?! De fant nemmelig opp en fin oppfinnelse som sikkert kunne spart deg 3-4 dager på den turen.!!
Liza Skrevet November 16, 2007 Forfatter Skrevet November 16, 2007 Så pass ja.. Østfold - Sortland tur/retur er en del mil.!! Vet ikke om du har hørt om Wright brødrene.?! De fant nemmelig opp en fin oppfinnelse som sikkert kunne spart deg 3-4 dager på den turen.!! hehe dem har jeg hørt om ja.. Men det er mye mer spennende og kjøre sjøl
Azeton Skrevet November 16, 2007 Skrevet November 16, 2007 Helt enig.. erfaring er ikke og basere seg på andes opplevelse så det så! idioter..
Liza Skrevet November 16, 2007 Forfatter Skrevet November 16, 2007 Helt enig.. erfaring er ikke og basere seg på andes opplevelse så det så! idioter.. Hvem er denne kommentaren til?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå