crom Skrevet November 16, 2007 Skrevet November 16, 2007 Hei Tenker å lakere bremsecaliperene mine, men er usikker på om jeg skal velge bilens farge (avusblå) eller en annen. Forslag mottas med takk
morteym Skrevet November 16, 2007 Skrevet November 16, 2007 Kommer an på bilen og hvor store kalippere det er.. Ikke så kult med knallrøde knøttesmå kalippere på en standard bil lissom.. - Sort - Sølvgrå - Rød - Bilens farge
Sir Hofstad Skrevet November 16, 2007 Skrevet November 16, 2007 Sølv. Så pen bil at det må lakkes slik at det ser skikkelig ut og ikke kebab
morteym Skrevet November 16, 2007 Skrevet November 16, 2007 Så pen ut den der =) Hadde bare gått for sort eller sølvgrå jeg
Johnny Bravo Skrevet November 16, 2007 Skrevet November 16, 2007 hvilke typer maling, lakk er gunstig å bruke her? må jo seff takle varme... er vel ikke noe gøy å pusse caliptere ser jeg for meg
vetu03 Skrevet November 16, 2007 Skrevet November 16, 2007 Bruk rødsptir og rens de. Så finnes det jo både spray lakk og maling på boks for dette formålet som tåler varme.. Ellers er det sikkert masse annet rart du kan bruke..
Steffan C Skrevet November 16, 2007 Skrevet November 16, 2007 Helt klart sølv farge på din fine M3 . Slik ble mine etter lakkering med motorlakk .
crom Skrevet November 17, 2007 Forfatter Skrevet November 17, 2007 Prøvde meg litt med mine mildt sagt begrensede photoshop kunnskaper. Heller nok mot sølv...
Steffan C Skrevet November 17, 2007 Skrevet November 17, 2007 Syns du er flink til å p.shoppe jeg . Men hvis du føler for å ha en eller annen farge, så bør det bli blå, bilens farge .
Haug Skrevet November 17, 2007 Skrevet November 17, 2007 Gå for sølv. Vurderer det selv på bilen min.
Lars Skrevet November 17, 2007 Skrevet November 17, 2007 http://www.eiker.no/Default.asp?ItemID=1392# Kjøpte en sånn, og fikk den i posten for noen dager siden.. Det regner, så jeg har ikke fått gjort noe med det enda.. Jeg valgte svart, siden jeg har orginale bremser og bare vil at det skal se litt bedre ut enn noen brune rusta greier inni der:) Tror det blir bra!
///MoePower Skrevet November 17, 2007 Skrevet November 17, 2007 Sort eller bilen sin farge syns jeg. evt en mørkere blåfarve enn bilen. Men holder sterkest på bilen sin blåfarve eller mørkere.
morteym Skrevet November 17, 2007 Skrevet November 17, 2007 Fod guds skyld ikke lakker andre deler enn kalipperen med farge.. Bruk bare sort da etter min mening.. Kun farger på skikkelig store kalippere!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå