Gå til innhold

Hvor finner jeg DIY for å bytte nyrer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet jeg har sett en fin guide et sted, men er usikker på om det var på Bimmers eller et annet sted.

Har søkt i forum og googlet, men til ingen nytte.

Noen som har en link til meg?

Jeg har en E81 (= 3 dørs 1-serie), men antar de fleste nyere modeller er ganske like, så send det dere har.

Har aldri hatt BMW før så alt av klips og utforming er nytt for meg.

PS

Takk til Tommy for god og rask handel :D

Skrevet
Og på BMW-modeller hvor ikke nyrene følger med panseret når det åpnes, så finnes det som regel små sorte skruer innimellom rillene som man kan skru ut. :)

Ikke på e36 iallefall..der er festet med klips..

• 1 year later...
Skrevet
Og på BMW-modeller hvor ikke nyrene følger med panseret når det åpnes, så finnes det som regel små sorte skruer innimellom rillene som man kan skru ut. :)

Ikke på e36 iallefall..der er festet med klips..

Så om jeg vil bytte nyrer på min coupe, så er det bare klipsene som hindrer meg? :D

Skrevet

Kun klipsing på E36. Men E36'n er da hønngammel, så ikke rart. En E81 er ny bil når man ser hva som representerer teknisk sidene f.eks her på forumet ; )

E30 er fossil. ; )

Skrevet
Kun klipsing på E36. Men E36'n er da hønngammel, så ikke rart. En E81 er ny bil når man ser hva som representerer teknisk sidene f.eks her på forumet ; )

E30 er fossil. ; )

Bah, gni det inn! :(

Skrevet

e30 er en flott klassiker, som etter jeg har settt diverse klipp rundtom på forumet har fått mer og mer smak for, ikke underestimer den :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...