Mikke1981 Skrevet November 17, 2007 Share Skrevet November 17, 2007 Jeg søker på ebay etter justerbar senkesett til BMW E39 men det kommer bare opp k-sport .. Hmm ville vel vært rart om di bare solgte det ene merke der å ikke andre som Fk H&R osv.. Takker for svar:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Allez Skrevet November 17, 2007 Share Skrevet November 17, 2007 sjekka gsbildeler og koed? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet November 17, 2007 Share Skrevet November 17, 2007 Di? Du vet hva ebay er for noe? Finner du ikke noe, så finner du ikke noe.. Justerbare senkesett til E39 er neppe det det selges mest av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet November 17, 2007 Forfatter Share Skrevet November 17, 2007 Di? Du vet hva ebay er for noe? Finner du ikke noe, så finner du ikke noe.. Justerbare senkesett til E39 er neppe det det selges mest av. Okey:) Skjønner.. Men takk for info da har ikke handla før på ebay vettu. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet November 17, 2007 Share Skrevet November 17, 2007 ebay, er som qxl. tror jeg ville handla meg dempere hos en forhandler gitt. Du får jo billige kit rundt omkring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet November 17, 2007 Forfatter Share Skrevet November 17, 2007 Jeg skjønner kjekkt å vite da:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet November 17, 2007 Share Skrevet November 17, 2007 Di? Du vet hva ebay er for noe? Finner du ikke noe, så finner du ikke noe... Hmm intressant påstand. Har ikke peiling på netthandel fra andre nettsteder enn veldig kjente norske så trenger litt lærdom så vil ikke uten videre sluke alt av påstander her på bimmers, selv om jeg syntes du er enn opplyst kar . F.eks Ingo Köth (motorrevision.de) i Tyskland selger kamsett som bygger om vippearmene m40 til ruller, slik M43 har. http://www.motorrevision.de/ eller http://www.drvanos.com/ som har vanos kitt? Finner du dette på ebay?? Hva med turbo Karlsen i Mjøndalen? Joda, sjønner poenget ditt egentlig Haggenisse men du ser poenget mitt også? Edit: feil i siste linje tatt bort: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet November 18, 2007 Share Skrevet November 18, 2007 Æh hæ? Les om igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå