Brekke Skrevet November 17, 2007 Skrevet November 17, 2007 den funker bare på siste hakk (max) den vill lissom ikke blåse på 1-2-3, hva kan dette være? hadde vært greit å få fiks på det før vintern er her ordentlig. Det er en e36 91 modell
LK Skrevet November 17, 2007 Skrevet November 17, 2007 Sitter det relet ved siden av sikringsboksen i motorrommet? Har samme problem.....
LodeRunner Skrevet November 17, 2007 Skrevet November 17, 2007 Husker ikke helt, er så lenge siden jeg skifta det, men mener det var under dashbordet. Heter vel blower resistor på engelsk, søk på google, mener å huske jeg så en DIY før jeg satte i gang selv. Det heter vel "motstand" ja, ikke relee
kabeldeigen Skrevet November 17, 2007 Skrevet November 17, 2007 Er nok viftemotstanden som har tatt kvelden. Er 100% sikkert, jeg hadde akkurat det samme problemet. Måtte ut med hanskerommet, tok 5 min å skifte hele greia, er plugg and play all the way
Klinz Skrevet November 17, 2007 Skrevet November 17, 2007 Trenger ikke ut me hanskerom. klare de uten. Og de er nok motstanden som må skiftes..
Brekke Skrevet November 17, 2007 Forfatter Skrevet November 17, 2007 hva koster det sånn ca for en ny eller brukt sånn da?
kabeldeigen Skrevet November 17, 2007 Skrevet November 17, 2007 hva koster det sånn ca for en ny eller brukt sånn da? Betalte vel 150-200 kr hos en høgger for en brukt en
Dirty Skrevet November 17, 2007 Skrevet November 17, 2007 samme problemet på begge bilene mine! har prøvd å bytte dette releet osv men hjalp ikke Blargh
Nautiluz Skrevet November 18, 2007 Skrevet November 18, 2007 Dem du finner hos høggern er som regel også ødelagt. Ganske vanlig feil på samtlige bmwer.
Berre83 Skrevet November 18, 2007 Skrevet November 18, 2007 Tror jeg ga ca. 250 kr for en ny motstand
Dirty Skrevet November 20, 2007 Skrevet November 20, 2007 noen som har et bilde av henne denne motstanden sitter? har på følelsen av at jeg har byttet feil ting! skrudde opp ista! men finner liksom ikke noe! fant endel diy på nett! men er jo bare for AC , + at noen sier det er på passasjersia noen andre på fører sia! noen med noen bilder eller en godforklaring?
Mack10 Skrevet November 20, 2007 Skrevet November 20, 2007 Se på mekartips på www.autopower.se, der står det endel om "fläktmotstånd" og bytte av denne. Man pusser av et belegg som blir dannet etter noen år med hyppig bruk av viften. Bruk sandpapir og puss denne "stiften" eller hva det var.. Har gjort det samme på min forrige bil.. E36 320 92 mod.. Funket fjell etter det!! Lykke til!
kabeldeigen Skrevet November 20, 2007 Skrevet November 20, 2007 noen som har et bilde av henne denne motstanden sitter? har på følelsen av at jeg har byttet feil ting! skrudde opp ista! men finner liksom ikke noe! fant endel diy på nett! men er jo bare for AC , + at noen sier det er på passasjersia noen andre på fører sia! noen med noen bilder eller en godforklaring?[/quote Heisann, når jeg skifet motstanden, skrudde jeg ut hanskerommet. Da ser du viftekanalen ( svart rør ), motstanden sitter inni selve kanalen, så det eneste du ser er ledninger. SÅ må du frigjøre noe klips, så drar du den rett ut. Mener å huske at motstanden er "nesten" firkantet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå