Berre83 Skrevet November 20, 2007 Skrevet November 20, 2007 noen som har et bilde av henne denne motstanden sitter? har på følelsen av at jeg har byttet feil ting! skrudde opp ista! men finner liksom ikke noe! fant endel diy på nett! men er jo bare for AC , + at noen sier det er på passasjersia noen andre på fører sia! noen med noen bilder eller en godforklaring? Hvis du stikker innom en dag så kan jeg vise deg. Den sitter under hanske rommet. Du trener ikke å ta ut hanskerommet, bare ta bort den plata som sitter under der. Så sitter motstanden på venstre side, inn mot midten av bilen.
Dirty Skrevet November 20, 2007 Skrevet November 20, 2007 Oki! er sykemeldt så ligger rett ut! med sprengt muskell i ryggen! så kommer meg ikke til mandal på en stund! tok ut hanskerommet og den plata før idag! fort gjort! men kan ikke si jeg fant noe motstand! har ikke et bilde ?
Dirty Skrevet November 20, 2007 Skrevet November 20, 2007 noen som har et bilde av henne denne motstanden sitter? har på følelsen av at jeg har byttet feil ting! skrudde opp ista! men finner liksom ikke noe! fant endel diy på nett! men er jo bare for AC , + at noen sier det er på passasjersia noen andre på fører sia! noen med noen bilder eller en godforklaring?[/quote Heisann, når jeg skifet motstanden, skrudde jeg ut hanskerommet. Da ser du viftekanalen ( svart rør ), motstanden sitter inni selve kanalen, så det eneste du ser er ledninger. SÅ må du frigjøre noe klips, så drar du den rett ut. Mener å huske at motstanden er "nesten" firkantet. Aha! takk så ikke denne før nå! da vet jeg hva du mener! hadde den ute ista hehe
Dirty Skrevet November 20, 2007 Skrevet November 20, 2007 yes funker nå! var noe i motstanden som hadde satt seg fast! så nå funker den!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå