xtreem Skrevet November 17, 2007 Share Skrevet November 17, 2007 Har en 97 mod 520 steptronic, der servopumpa holder på å ta kveld. Så må jeg lete etter ny, men det var visst ikke så enkelt.... Bmw i Tromsø vil ikke gi meg noen gode svar, bare selge meg en ny til ca 4500 + montering. Dyrt!!!! Brukt varierer de jo fra 1000-2000 kr men passer alle om hverandre? Passer en servopumpe som har stått på en manuellt giret bil på min med steptronic? Kan jeg f.eks bruke en servopumpe fra en diesel, eller fra en 523,528 osv? Setter pris på et klargjørende svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWindividual Skrevet November 17, 2007 Share Skrevet November 17, 2007 Har en 97 mod 520 steptronic, der servopumpa holder på å ta kveld. Så må jeg lete etter ny, men det var visst ikke så enkelt.... Bmw i Tromsø vil ikke gi meg noen gode svar, bare selge meg en ny til ca 4500 + montering. Dyrt!!!! Brukt varierer de jo fra 1000-2000 kr men passer alle om hverandre? Passer en servopumpe som har stått på en manuellt giret bil på min med steptronic? Kan jeg f.eks bruke en servopumpe fra en diesel, eller fra en 523,528 osv? Setter pris på et klargjørende svar Ny koster ca kr 3000,-montere kan du gjøre selv..det er fort gjort. Kjøp ikke brukt , og pass på å bruke riktig olje... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xtreem Skrevet November 17, 2007 Forfatter Share Skrevet November 17, 2007 Takk for raskt svar Fikk vite at servopumpa holdt leeenge den så lenge den hadde riktig olje og mengde, noe min ikke hadde. Men forstod det slik at en brukt kan fungere like godt, da de "normalt" skal he en levetid på 300 000km+??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWindividual Skrevet November 17, 2007 Share Skrevet November 17, 2007 Takk for raskt svar Fikk vite at servopumpa holdt leeenge den så lenge den hadde riktig olje og mengde, noe min ikke hadde. Men forstod det slik at en brukt kan fungere like godt, da de "normalt" skal he en levetid på 300 000km+??? Kjøpte selv brukt, måte bytte etter 2 uker med ny..men det er opp til deg..lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå