Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en BMW 520i E34 1993 mod (uten A/C) jeg sliter med å bytte kupéfilter på. Jeg vet rett og slett ikke hvordan jeg skal gå frem for å komme til det gamle filteret. Hva må demonteres? Jeg har løsnet alle klips på den "fremste" boksen på bildet nedenfor, men får den fortsatt ikke av pga at det går 3 akslinger gjennom den. Slik jeg ser det skal filteret være i boksen bak denne..

DSC00439.jpg

DSC00440.jpg

Dette var filteret jeg fikk hos BMW. De søkte bare på reg.nr.

DSC00442.jpg

Noen som vet hvordan det skal gjøres?

Skrevet

Dette sa de ikke noe om hos BMW da jeg handlet filter hos dem. De bare søkte på reg.nr. og fant filteret som passet til min bil.

Hvordan kan jeg på forhånd finne ut om jeg har filter eller ikke? En 93 mod bør da ha slikt..

Uansett har jeg gitt opp og satt det sammen igjen. Skal høre med BMW neste gang jeg har mulighet til å dra dit, og kan ikke de gi meg eksakt posisjon på filteret skal de få det tilbake!

Skrevet

Så litt på gs, er ett skille 9/93 forskellige delenummer på filtrene før og etter denn dato. Men fant ikke ut noe.

Du kan jo se på nettbuttikken til gs, kanskje du finner ut noe der..

Skrevet

Det er ikke kupéfilter i din bil, da hadde linken som Stefan ga deg vært nyttig, jeg har også en -93 520i med kupéfilter og fulgte den beskrivelsen til punkt og prikke..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...