frodekrs Skrevet November 17, 2007 Share Skrevet November 17, 2007 Koplet av batteriet ei stund i dag. å no når jegstarter opp igjen så begynner nødblinken å blinke. blinker i 1-2min før den stopper. slik er det kvar gang jeg starter bilen no... hva kan det vere? er en 92mod 320ia. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 17, 2007 Share Skrevet November 17, 2007 Har ikke løsningen på problemet, men min (E38en) begynner også å blinke når jeg starter den og slår på lysa etter at den typisk har stått et døgns tid.. Trykker den bare av, så er det greit, men jeg savner også forklaring/løsning på problemet..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet November 17, 2007 Share Skrevet November 17, 2007 Er det sånn alarm-blinking? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frodekrs Skrevet November 18, 2007 Forfatter Share Skrevet November 18, 2007 blinker akkurat som vanli nød blink. men har tenkt tanken om d kan ver nokke alarm styr som tuller. men no trur ikke jeg det er alarm på denne bilen. men veit ikke ka som har vert tidligere. har akkurat kjøpt bilen.. hvordan trykker du av blinkinga Gunnar? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet November 18, 2007 Share Skrevet November 18, 2007 Det spøker kanskje i bilene deres Løsningen: Ring åndenes makt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frodekrs Skrevet November 18, 2007 Forfatter Share Skrevet November 18, 2007 ja muli åndenes makt veit ka som er galt. men er dei her inne på bimmers da? hehe Noen andre som har en ide? kjedli å stå å vente 2min kvar gang jeg starter opp før nødblinken stopper.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå