AndersM Skrevet April 9, 2008 Share Skrevet April 9, 2008 tror det blir bra steffen! Men regn med å valse mye Men blir jo tøft når du får fylt hjulbuen skikkelig! det ble 40/20 ja.. Får bestille oss noe KW eller FK justerbart til neste vår da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen_82 Skrevet April 9, 2008 Forfatter Share Skrevet April 9, 2008 tror det blir bra steffen! Men regn med å valse mye Men blir jo tøft når du får fylt hjulbuen skikkelig!det ble 40/20 ja.. Får bestille oss noe KW eller FK justerbart til neste vår da Håpe på og ikke valse så veldig mye. Er jo ET42 orrginalt på biln. å du har ET 45 å spacet ut 3mm. må vel brette inn kanten i hjulbuen å litt til.. hvist det blir snakk om flere cm m valsing så blir jeg å få dreid av felgene litt... me skulle tru d vil fylle godt ut ja.. Blei 40/30 senk ja, prøve med det først. kjøpe senke skåler framme hvist den blir for høy.. Vi får gjøre det til neste vår ja. hvist du fortsatt har bimmern da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e46diesel Skrevet April 9, 2008 Share Skrevet April 9, 2008 Hallo og pen bil du har, har samme med litt mindre/annet utstyr da.. kjører med 40 30 med med senkeskåler fra koed, da ble den rimelig perfekt.. Skal bestille nye felger denne uken i 19".. Har du fått prøvd felgene på med det innpresset? kjørte med 35 i innpress på 18 med 235 å da subbet den med sava dekk men ikke med andre typer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersM Skrevet April 9, 2008 Share Skrevet April 9, 2008 har spacet mine 5mm jeg Men nå har jeg 235/35/19 dekk på 9.5.. Hadde jeg hatt 255 hadde det subbet.. Så velger du smale dekkdim med et32 så bør du ikke valse mye, men sikkert 1-1.5cm får ikke å brette kanten på e46.. kun valsing av buen ut.. Men er ofte det subber i støtfangerfeste først.. edit: er ikke sikkert det vil subbe så mye siden du ikke senker den såå mye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen_82 Skrevet April 9, 2008 Forfatter Share Skrevet April 9, 2008 Hallo og pen bil du har, har samme med litt mindre/annet utstyr da.. kjører med 40 30 med med senkeskåler fra koed, da ble den rimelig perfekt.. Skal bestille nye felger denne uken i 19".. Har du fått prøvd felgene på med det innpresset? kjørte med 35 i innpress på 18 med 235 å da subbet den med sava dekk men ikke med andre typer.. Takk for det. Er en godt utstyrt bil dette. Har du noen bilder av bilen fra siden?? så får jeg se hvordan det blir. Har ikke fått prøvd det på bilen da felgen ikke kommer før i uke 22 men er uansett ikkje sommer nordpå så tidlig, så jeg mister di første 14 dagene.. ok. har et håp om at det skal gå bra.. har spacet mine 5mm jeg Men nå har jeg 235/35/19 dekk på 9.5.. Hadde jeg hatt 255 hadde det subbet.. Så velger du smale dekkdim med et32 så bør du ikke valse mye, men sikkert 1-1.5cm får ikke å brette kanten på e46.. kun valsing av buen ut.. Men er ofte det subber i støtfangerfeste først.. edit: er ikke sikkert det vil subbe så mye siden du ikke senker den såå mye 5mm ja. da mangler jeg 8mm for og vere på samme plass som deg med dekket.;) kansje jeg skal gå ned til 245. vil ikke ha strekk på dekket.. ok. får se på dette når jeg får på felgene, og som du sier så skal jeg jo ikke senke så mye;) Men hva gjør du på nett nå?? er ikke du på skolen;);) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruberhai Skrevet April 9, 2008 Share Skrevet April 9, 2008 Pen bil ja! Likte interiøret, spesielt, men ikke stygt! Passet bra med de farge komboene Hvordan ble bilen etter chipping? Hører folk sier det er som dag og natt..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen_82 Skrevet April 9, 2008 Forfatter Share Skrevet April 9, 2008 Pen bil ja!Likte interiøret, spesielt, men ikke stygt! Passet bra med de farge komboene Hvordan ble bilen etter chipping? Hører folk sier det er som dag og natt..? Mange som liker det ja.. men er endel som ikke får det helt til.. men e mye bedre i virkeligheten enn på bilder.. Bilen ble som en helt annen.. blei sinnsykt godt drag i bilen... spinner seg løs på våt asfalt med 245 piggfritt dekk..;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hav Skrevet April 9, 2008 Share Skrevet April 9, 2008 Hei Det var helt nydelig farge kombinasjon Har selv helt identisk skinn på vår mercedes som bygges til gatebil! Mvh Hav Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen_82 Skrevet April 9, 2008 Forfatter Share Skrevet April 9, 2008 HeiDet var helt nydelig farge kombinasjon Har selv helt identisk skinn på vår mercedes som bygges til gatebil! Mvh Hav Takker for det. synes selv at den oransje/brune/røde fafgen går godt mot d svarte. å d er ekstra mykt og tykt skinn på disse setene, e veldig behagelig.. Ok. noen bilder av det?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e46diesel Skrevet April 9, 2008 Share Skrevet April 9, 2008 her er noen bilder, litt dårlige kanskje, kan ta noen bedre i morgen visst du vill, har og omprogrammert min, funker meget bra goe biler dette.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen_82 Skrevet April 9, 2008 Forfatter Share Skrevet April 9, 2008 Så ut som d va passelig høyde d der.. trur d blir senkeskåle framme også.. må ha den lav ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e46diesel Skrevet April 10, 2008 Share Skrevet April 10, 2008 Ja ble ikke rette stuket før de kom på i følge koed så skulle de senke mellom 10 og 20 mm, men målte ikke sjøl før og etter. fulgte med tuv papirer men de har jeg nå greid å rote bort, men trur ikke de sjekker skålene, må de jo ned med hele dempern for å kontrollere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen_82 Skrevet April 10, 2008 Forfatter Share Skrevet April 10, 2008 Ja ble ikke rette stuket før de kom påi følge koed så skulle de senke mellom 10 og 20 mm, men målte ikke sjøl før og etter. fulgte med tuv papirer men de har jeg nå greid å rote bort, men trur ikke de sjekker skålene, må de jo ned med hele dempern for å kontrollere. det ble ikke det nei. kansje jeg bare skal bestille senkeskåler med det samme. får ta en kopi av di TUV papirene som følger med di jeg kjøper og sende til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e46diesel Skrevet April 10, 2008 Share Skrevet April 10, 2008 Jepp hørtes ut som en god plan får passe på å legge de i bilen denne gangen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen_82 Skrevet April 10, 2008 Forfatter Share Skrevet April 10, 2008 hehe.. du får legge di lamme vognkortet..;) har bestilt senkeskåler nå..;) Mangler bare å få felgene mine, men det er ennå lenge til;( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå