Gå til innhold

Steffen`s 320DT Solgt

Steffen_82
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 110
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jepp, gikk fort å få de bestillt, skal til bodø i dag å bestille nye felger til min, men vanskelig å bestemme seg..

hehe. ja går fort når man hiver seg rundt..;)

Ok, hvilken felger?? har store problemer jeg og, men trur jeg har bestemt meg. bare så synd at det tar så lang tid før di kommer... men di skal på biln før ACR.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

senkeskåler senker ikke mer enn 10mm.. Kjøpte mine fra koed og det ble 10mm som det står på esken..

Hadde fra før 50/40.. men kunne vært lavere..

si ifra om du skal ha andre felger steffen.. kan skaffe deg de jeg sendte bilde på msn. Tar ca 2 uker.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

senkeskåler senker ikke mer enn 10mm.. Kjøpte mine fra koed og det ble 10mm som det står på esken..

Hadde fra før 50/40.. men kunne vært lavere..

si ifra om du skal ha andre felger steffen.. kan skaffe deg de jeg sendte bilde på msn. Tar ca 2 uker.. :)

Bestilte fra koed jeg også. det sto 1 stk går ut fra at det er par og ikke bare 1 skål?? for hvist det er det så har jeg bare bestilt 1 skål.. hehe..

hehe.. skal prøve med 50/30 først.. vil tru det blir bra..;)

var ikke så værst di nei. men kunne tankt meg damme som deg bare med svart senter, så bilde av sånne i går, va litt tøff..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var sommerfelger og senkesett bestilt, senk på 40/30.

Felgen blei Dotz mugello i 8,5X19 framme og 9,5X19 bake. med 224/35 framme og 255/30 bake. ET 32 på bakfelgen, trur dette vil fylle godt ut i skjermen bake..

http://www.oclbrorssons.se/6249_SE.7197 ... webdid=284

Var å skulle bestille felger her om dagen men når jeg kom å skulle bestille ble jeg så usikker at jeg tok med meg noen kataloger til for å bestemme meg.

Så jeg har no bladd fram å til bake til den felgen du linker til, før jeg såg at du hadde kjøpt den, så du må sende meg bilder av den så fort den kommer på bilen, vurdere den eller m6 felger.

fan det er vanskelig dette, vill ha kant samtidi som disse m6 felgene er meget fine, men så blir jeg da usikker på hvordan det blir med de sorte feltene på sølv farget bil..

Når regner du med å ha de på??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var sommerfelger og senkesett bestilt, senk på 40/30.

Felgen blei Dotz mugello i 8,5X19 framme og 9,5X19 bake. med 224/35 framme og 255/30 bake. ET 32 på bakfelgen, trur dette vil fylle godt ut i skjermen bake..

http://www.oclbrorssons.se/6249_SE.7197 ... webdid=284

Var å skulle bestille felger her om dagen men når jeg kom å skulle bestille ble jeg så usikker at jeg tok med meg noen kataloger til for å bestemme meg.

Så jeg har no bladd fram å til bake til den felgen du linker til, før jeg såg at du hadde kjøpt den, så du må sende meg bilder av den så fort den kommer på bilen, vurdere den eller m6 felger.

fan det er vanskelig dette, vill ha kant samtidi som disse m6 felgene er meget fine, men så blir jeg da usikker på hvordan det blir med de sorte feltene på sølv farget bil..

Når regner du med å ha de på??

hehe. nei og bestille felger er sannelig ikke lett.. sleit lenge med å finn felger.. har leitet i 2 mnd ca..;);;) trur di felgene jeg har bestilt blir gromt. bare synd jeg ikje får di før uke 22. 9,5 felg var utsolgt i hele europa. skal sende bilde når jeg har fått di på biln.. fant noen andre som lignet på disse felgene.

http://www.xixwheels.com/xix/wheels/05x_black_mf.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle bestille de felgene i går men som du sier så var de utsolgt, men skal ha de jeg og så får smøre seg med tålmodighet..

bra det..;) hvilken pris har du fått på felgene?? ok hvilken dekk? vil tru disse felgene trenger litt kjærlighet for og passe på bilen..;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke sikker på pris enda, Jeg har klaget på noen 18toms chrom felger jeg kjøpte på autoparts i bodø for 2 år siden. Chrommen falt av etter hvert så jeg fikk reklamasjon på de å får nye felger med dekk mot et mellomlegg.

Men de koster vell 3500ca per stykk bak 3200 fram, får vell 30% på de og dekkene..

Såg i sverige på gummihuset at de var priset til under 2500kr så kommer kursen i tilegg. ikke ille det.

Jeg blir å kjøre 225 35 19 fram å 255 30 19 bake, mulig litt vals visst det blir subbing..

Vi bor vell ikke så nært hverandre at noen legger merke til samme felgene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke sikker på pris enda, Jeg har klaget på noen 18toms chrom felger jeg kjøpte på autoparts i bodø for 2 år siden. Chrommen falt av etter hvert så jeg fikk reklamasjon på de å får nye felger med dekk mot et mellomlegg.

Men de koster vell 3500ca per stykk bak 3200 fram, får vell 30% på de og dekkene..

Såg i sverige på gummihuset at de var priset til under 2500kr så kommer kursen i tilegg. ikke ille det.

Jeg blir å kjøre 225 35 19 fram å 255 30 19 bake, mulig litt vals visst det blir subbing..

Vi bor vell ikke så nært hverandre at noen legger merke til samme felgene..

ok. chrom felger passer ikke..;);) er ikke så gale pris på disse felgene. skal kjøre med samme dekk dim som deg. var levering i uke 22... blir vel litt valsing eller dreing av senter på felgen..;)

nei er noen mil i mellom oss.. kansje vi møtes på mo..;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt de i 2år nå å var ikke så ille, men blir bedre med orntli kant:) Ja lenge til uke22, må bare håpe det ikke blir enda lengre, blir krise da:(

Ja kommer til mo med den, skal ta den på banen en tur for å kjøre opp noen gammle vinterdekk..

Men jeg mener de sa i bodø at den kom med innpress 40 på bakfelgene, kommer de ikke lenger inn da? hørtes ikke ut som det var flere alternativ på innpresset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt de i 2år nå å var ikke så ille, men blir bedre med orntli kant:) Ja lenge til uke22, må bare håpe det ikke blir enda lengre, blir krise da:(

Ja kommer til mo med den, skal ta den på banen en tur for å kjøre opp noen gammle vinterdekk..

Men jeg mener de sa i bodø at den kom med innpress 40 på bakfelgene, kommer de ikke lenger inn da? hørtes ikke ut som det var flere alternativ på innpresset.

ok.. ja passer vel på noen biler..;) ja blir krise hvist det tar lengre tid..

ok.. skal ha min og dit, men ikke på banen, har volvoen til det.;)

Et40. har bare funne med ET 32 i 9,5" bredde... si fra hvist di får tak i ET 40.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...