Kaptein Vom Skrevet November 18, 2007 Forfatter Skrevet November 18, 2007 Pris på den store kjøre komputeren?Ossen stand er den i? Pixler osv. Burde være verd 1000kr når det er i orden, antall pixler har jeg ingen ide om.
ehrnst Skrevet November 18, 2007 Skrevet November 18, 2007 sentrallås, hvilke komponenter? bilen min skal ha det, men den fungerer ikke. Er vel releet som har gått da vil jeg tro, hva tar du for det?
BimmerKing Skrevet November 18, 2007 Skrevet November 18, 2007 Ok.. Jeg trenger hele greia jeg evt. Med tannhjul og det hele så da er det vel ikke hyperaktuellt.. Men takk for hjepen så langt
Kaptein Vom Skrevet November 18, 2007 Forfatter Skrevet November 18, 2007 sentrallås, hvilke komponenter? bilen min skal ha det, men den fungerer ikke. Er vel releet som har gått da vil jeg tro, hva tar du for det? Hvis sentrallåsen din ikke virker er det bedre å kont sikkringer, evt låsekasse førerdør.
Kaptein Vom Skrevet November 18, 2007 Forfatter Skrevet November 18, 2007 Får endel spm ang front fanger, den må nesten følge med til han som skal ha hele karosseriet. Gir beskjed om dette ikke går i orden .
Tam Skrevet November 18, 2007 Skrevet November 18, 2007 Er det A/Cpå denne bilen? Trenger ventilasjonsrist på midten av dash på A/C bil.
skafting Skrevet November 19, 2007 Skrevet November 19, 2007 Er m3 front\bakfanger solgt? Skadebil med skade høyre foran. Skaden omfatter lykt, panser, skjerm og bærebro. Bilen har kun gått 143.000 km., men er sannsynligvis rammeskjev. Fargen er lagunegrün metallic. Har satt priser der jeg er rimelig sikker på hva jeg vil ha og ellers er jeg åpen for alle seriøse bud. # El. vinduer # Takluke # M3 frontspoiler m/grøftelys (Liten skade. Se bilde.) # M3 bakfanger (Liten skade. Se bilde.) # Sentrallås # 3-eiket sportsratt u/airbag (1.500) # Kjørecomputer # 4 17” sommerdekk på felg (Bulk i en felg) # 4 originale alu. felger med piggdekk. (2 ekstra felger medfølger) # Baklykter m/hvite blinklys (1.000) # Komplett sort stoffinteriør m/hull i førersete # Ny, ubrukt dynamo (2.000) # Ny, ubrukt rustfri bakpotte (800) # Takluke # Differensial u/sperre I tillegg kommer selvfølgelig alt av små og store deler som noen kunne tenkes å ha bruk for. Jeg har i utgangspunktet kjøpt bilen for å bruke motor (M50B25) og gearkasse (manuell), men disse kan selvfølgelig også selges dersom jeg får seriøse bud. Bilen befinner seg ca. 20 minutters kjøring fra Lillestrøm og. Mindre deler kan selvfølgelig også sendes i postoppkrav/mot forskuddsbetaling. Flere bilder kan sendes på mail/PM! Jeg er bilmekaniker og demonterer og sjekker, så langt det er mulig, at delen er OK før jeg selger den.
osjaavik Skrevet November 20, 2007 Skrevet November 20, 2007 Plukk av tåkelyktene og selg de til meg:P 300,-
Kaptein Vom Skrevet November 20, 2007 Forfatter Skrevet November 20, 2007 Er det A/Cpå denne bilen? Trenger ventilasjonsrist på midten av dash på A/C bil. Det er ikke a/c på bilen, bare luke desverre.
Kaptein Vom Skrevet November 20, 2007 Forfatter Skrevet November 20, 2007 Er m3 front\bakfanger solgt?Som jeg har skrevet tidligere, er det en som vil ha hele karosseriet, han skal se på den på lørdag. Blir det ikke handel, så skal jeg gi beskjed omg.
Kaptein Vom Skrevet November 20, 2007 Forfatter Skrevet November 20, 2007 Hva skal du ha for hele bilen? 20 000? Sender deg en pm, det er også en mulighet å selge hele bilen.
Kaptein Vom Skrevet November 20, 2007 Forfatter Skrevet November 20, 2007 Mye for for komplett motor og gir? Sender deg pm.
Kaptein Vom Skrevet November 20, 2007 Forfatter Skrevet November 20, 2007 Plukk av tåkelyktene og selg de til meg:P 300,- Det er notert, får vente til lørdag å se
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå