Kaptein Vom Skrevet November 25, 2007 Forfatter Skrevet November 25, 2007 Har faktisk ikke solgt en eneste del her enda, så nå legger den ut på auto db
osjaavik Skrevet November 25, 2007 Skrevet November 25, 2007 hva skal du ha for fangeren inkl. tåkelysene da?
Brekke Skrevet November 25, 2007 Skrevet November 25, 2007 Front og bakfanger er mest sansynlig solgt til meg
Kaptein Vom Skrevet November 26, 2007 Forfatter Skrevet November 26, 2007 Da ser det endelig ut til at det løsner litt. Nå har jeg solgt mellomaksling, pedalsett fram og bakfanger. Fremdeles masse deler tilsalgs
AlXz Skrevet November 26, 2007 Skrevet November 26, 2007 Hadde bilen el-vinduer framme? Pris for ledningsnett til vinduene? (Fra strømtilkobling til el-heisene + brytere..)
jensemann23 Skrevet November 26, 2007 Skrevet November 26, 2007 fjærbeina foran da`? er det bra dempere?
BimmerKing Skrevet November 26, 2007 Skrevet November 26, 2007 Girkule og hvit blink på venstre forskjerm? Pris?
raymotor Skrevet November 27, 2007 Skrevet November 27, 2007 er kjørecomputer helt i orden? hadde vert fint med ett bilde... send meg pm;)
Kaptein Vom Skrevet November 27, 2007 Forfatter Skrevet November 27, 2007 Hadde bilen el-vinduer framme?Pris for ledningsnett til vinduene? (Fra strømtilkobling til el-heisene + brytere..) Kan du ikke kjøpe dørene? Du trenger nesten alt som er montert på døra samt dørtrekk. Ledningsnett og brytere skal du få med.
Kaptein Vom Skrevet November 27, 2007 Forfatter Skrevet November 27, 2007 fjærbeina foran da`? er det bra dempere? Demperen på vs lekker, den på hs er trolig bøyd i smellen.
Kaptein Vom Skrevet November 27, 2007 Forfatter Skrevet November 27, 2007 Girkule og hvit blink på venstre forskjerm? Pris? Gearkule har hull i læret. Blinklysene har jeg de er ok, mener plastfestene var i orden. V.framskjerm kan du få for 200kr. Det er ikke rust på skjermen, men det er ettermontert blinklys og den har en liten lakkblemme i underkant. Blinklyset på skjermen er helt og blinklyset på hjørnet vf er helt Selges for 150kr pr stk.
Kaptein Vom Skrevet November 27, 2007 Forfatter Skrevet November 27, 2007 er kjørecomputer helt i orden? hadde vert fint med ett bilde... send meg pm;) Kjørecomp er i orden, litt sent for å ta bilder i kveld (snart leggetid for rørleggere). I morgen har jeg helt sikkert ikke tid, skal prøve å få tatt bilder av den på torsdag.
Brekke Skrevet November 28, 2007 Skrevet November 28, 2007 takk for kjøpet selvom jeg ikke har sett delene enda ^^
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå