Loffen Skrevet Desember 9, 2007 Skrevet Desember 9, 2007 Lyst å legge av høyre innstegslist foran + høyttalerdeksel i høyre sparkepanel, dersom det blir en handel ut av kjørelyssaken?
ssfuzer Skrevet Desember 9, 2007 Skrevet Desember 9, 2007 du har vell motoren å girkassa enda? er interisert i komplett motor å girkasse + ei komplett bakstilling har du bremsekaliperne å bak? åsså spedometeret? gi meg en fin pris viss du har dette da
Kaptein Vom Skrevet Desember 9, 2007 Forfatter Skrevet Desember 9, 2007 Lyst å legge av høyre innstegslist foran + høyttalerdeksel i høyre sparkepanel, dersom det blir en handel ut av kjørelyssaken? Skal prøve på det i morgen
Kaptein Vom Skrevet Desember 9, 2007 Forfatter Skrevet Desember 9, 2007 du har vell motoren å girkassa enda? er interisert i komplett motor å girkasse + ei komplett bakstilling har du bremsekaliperne å bak? åsså spedometeret? gi meg en fin pris viss du har dette da Speedometer, diff og mellomaksling er solgt. Men du kan få motor, gear, bakstilling m/drivaksler u/diff, bremsene foran og bak til 12.000,- Du kan få Trønder rabatt på 1000kr
Kaptein Vom Skrevet Desember 10, 2007 Forfatter Skrevet Desember 10, 2007 Da har jeg pælma nesten hele bilen, det jeg har tilovers er dører, bakluke og et dashbord uten skader. Hvis det ikke er noen interesse for disse ting ryker de på dynga i neste vending. Dørene har sentralås og el vindu osv
Kaptein Vom Skrevet Desember 10, 2007 Forfatter Skrevet Desember 10, 2007 Lyst å legge av høyre innstegslist foran + høyttalerdeksel i høyre sparkepanel, dersom det blir en handel ut av kjørelyssaken? Skal prøve på det i morgen Har selvsagt tatt vare på det du skulle ha
Kaptein Vom Skrevet Desember 11, 2007 Forfatter Skrevet Desember 11, 2007 kasta vell ikke motor? Nei, den hadde jeg tenkt å bruke i banebilen
kåre k Skrevet Desember 12, 2007 Skrevet Desember 12, 2007 har du stabbstag bak til salgs hilsen kåre k
Loffen Skrevet Desember 12, 2007 Skrevet Desember 12, 2007 Men tok du vare på lysbryter og evt. relé også?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå