Gjest Skrevet November 18, 2007 Share Skrevet November 18, 2007 Grombil selges! http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... koV3688097 Dette er et meget pent eksemplar av 540. Er pent behandlet siden den var ny. Lite kjørt om vinteren.. Alt av det rette utstyret! Elektriske seter i sort skinn, manuellgir, tv/navi, facelift m.m.. Noen som er intr? Ta kontakt:) Moderatoredit (R Andersen): Steng pga bil er solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet November 18, 2007 Share Skrevet November 18, 2007 facelift frontlykter ja, ikke noe annet?! Men pen bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet November 18, 2007 Share Skrevet November 18, 2007 Kan godt finne utstyrslista om noen er intr. i bilen.. er ganske bra med utstyr på denne vil jeg si. Har kvitteringen fra den ble kjøpt ny i USA med spesifisert ekstrautstyr.. feks Premium HIFI til $2500 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet November 20, 2007 Share Skrevet November 20, 2007 Kan også leveres med 18" Vinterhjul... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OAF Skrevet November 20, 2007 Share Skrevet November 20, 2007 Pen bil da...Lykke til med salg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet November 20, 2007 Share Skrevet November 20, 2007 Jada.. orker ikke å stresse heller.. Liker den veldig godt, er ikke helt lysten på å selge men tror jeg gjør det om det kommer noen seriøse bud. Lurer på e39 m5... eller kanskje e46 m3.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet November 20, 2007 Share Skrevet November 20, 2007 Kan legge til at en e46 M3 cab ikke klarte å dra fra meg i oppoverbakke... seig sakte innpå, men det var veldig close race:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 21, 2007 Share Skrevet November 21, 2007 Heia Løv/Ham! Skikkelig cruiser dette... Tror neppe det er noe salgstriks å skryte av at du holdt følge med en M3 men. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet November 21, 2007 Share Skrevet November 21, 2007 Hehe.. er til for å brukes! Men har kjørt pent med bilen ellers og tatt servicer å slikt.. blir fristende å gi gass i oppoverbakker. Drar veldig bra der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwj Skrevet Desember 3, 2007 Share Skrevet Desember 3, 2007 Se å pill ut motoren din... Den vil jeg ha... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 4, 2007 Share Skrevet Desember 4, 2007 Hehe.. motoren er god som gull=) Men nå har jeg en kjøper, så om noen er intr. må dere være raske! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Januar 8, 2008 Share Skrevet Januar 8, 2008 Drar opp denne igjen, da det ikke ble salg sist gang grunnet useriøs kjøper. Bilen står på NAF-test.. blir spennede å se hvor strøken den egentlig er:) Ta kontakt, bud osv! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shv Skrevet Januar 9, 2008 Share Skrevet Januar 9, 2008 Har sinnsykt lyst på denne bilen, synd jeg nettopp har kjøpt bil... Den optimale E39 (Bortsett fra M5 selvfølgelig...) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Januar 9, 2008 Share Skrevet Januar 9, 2008 Den er noe helt spesielt... Må prøves og sees! skal til lakkrens / interiørrens også! Ble forresten forsøkt frakjørt av den 328`en du hadde:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shv Skrevet Januar 9, 2008 Share Skrevet Januar 9, 2008 Det gikk vel neppe bra, hadde vel ikke gått selv om du hadde hatt automat... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg