Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kunne gitt et anstendig bud, men er avhengig av å få den fraktet til Ålesund..

• Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

dette er jo den bilen som sto på finn.no til 15+ frakt på 7-8 tusen...

Skrevet
dette er jo den bilen som sto på finn.no til 15+ frakt på 7-8 tusen...

http://finn.no/finn/car/object?finnkode=11229803&sid=xz2bacDy70q684121

Det var nok langt ifra det jeg gav for bilen du ;) Jeg har ikke noe behov for å gå inn på hva jeg gav, da det for meg betyr ingenting i dette salget. Jeg ser på bilens verdi her i norge å det har eg tenkt å ha for den og da jeg har lagt ned veeeldig mye tid å ikke minst penger! Budet er mottatt men for informasjonen: Den selges ikke for det! For 20 ska du få motor å girkassen

Bud på 22 er mottatt, men tror dere skal tenke på verdien jeg å heller doble det å så begynne å gi litt mer seriøse bud !

Skrevet

Før dere legger ut slik info i en annonse bør dere være hundre prosent sikker på om informasjonen er riktig ! Å den er totalt feil! 19500 for bil er riktig ! frakt pris å moms er veil å ikke riktige, men høyere ! Blir skikkelig fobanna når folk kommer ut med feil informasjon da dette ødelegger for meg ! Hold det for dere selv !!

Skrevet

jeg la bare ut en annonse som jeg ser pr bilder at stemmer.. så kan jo folk eventuelt ta kontakt med selger selv for å undersøke pris, tilstand på bilen, eventuelt ta inn selv om du skal ha så mye for din. folk har krav på å vite hva di betaler for

Skrevet

var ikke slik jeg mente det da! all informasjon jeg har gitt dere er alt jeg vet å alt han jeg kjøpte bilen av vet! for meg må dere bare ta kontakt med ham å spørre. men jeg har hatt noe problemer med han å vil ikke anbefale å importere gjennom denne personen her. skulle dere ønske å vite noe mer om det er det bare å ringe meg på 90022798. å vis dere så ønsker å kjøpe bilen er intresserte kan dere ringe også. alt for mange som bare vil prate her. Å vis dere tror at jeg tar inn bil fra usa for å tape på det så må dere tro om ijen. selges til den verdi bilen har her i norge ! Er dere ikke fornøyd med det, så importer selv vis dere tror det er så veldig enkelt å "lite" arbeid! Kan eventuelt ringe meg for å høre på alt pisset jeg har måttet gå gjennom i over 2 mnd for å få bilen ! Ring heller vis dere har noe seriøst å komme med. useriøse ting som ikke har noe me mitt salg av bilen vil ikke lenger bli besvart! har ikke tid til slikt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...