Morten1989 Skrevet November 18, 2007 Share Skrevet November 18, 2007 Heisann. Åpna bagasjerommet idag, å når jeg skulle ha det igjenn, ville den ikke låse seg. Det virker som noe ligger imellom, men kan ikke skjønne hva det kan være Har prøvf å spraye låsolje i låsen, men til ingen nytte. Noen som har noe tips til hva det kan være? mvh Morten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KAHenriksen Skrevet November 18, 2007 Share Skrevet November 18, 2007 prøv å se på låsemekanisme som skal holde luka på plass nede. hadde problemer med førerdøra mi, den ville ikke holde seg igjen. den var bare dårlig smurt. sjekk at lukkemekanismen funker som den skal. Bimmernew reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet November 18, 2007 Share Skrevet November 18, 2007 Spretter knappen ut før du smekker luka igjen? Hvis ikke kan du prøve å dra den ut først. Da går den igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet November 18, 2007 Share Skrevet November 18, 2007 Ikke ett helt ukjent fenomen på e36 att lås kasetten flytter seg og må bøyes tilbake. Jeg pleier å legge meg i bagasjerommet med en lommelykt tar bagasjerommet igjen da ser jeg som regel hva som er problemet. Husk å ha noen på utsiden i tilfelle du får igjen luka Ta med tlf å kansje hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten1989 Skrevet November 18, 2007 Forfatter Share Skrevet November 18, 2007 Låsemekanismen er smurt, og låsen er ute når jeg har den igjenn. Subkassa står iveien, så jeg får ikke lakt meg baki får å se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet November 18, 2007 Share Skrevet November 18, 2007 Prøv å skru løs begge skruene på låsetappen som sitter til karosseriet, så flytter du den litt opp. kanskje den har sunket ned litt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten1989 Skrevet November 18, 2007 Forfatter Share Skrevet November 18, 2007 Hvilke to skruer? Finner bare tre torx skruer jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet November 18, 2007 Share Skrevet November 18, 2007 Akkurat der låse kassa på bagasje lokket går ned for å feste seg.. Der er det to skruer på den kassa som bagasje lokket fester seg til.. Er i hvertfall det på min e36 1992. Så hvis du løsner disse så kan du flytte den opp og ned litt. Kan prøve å gå ut å ta et bilde nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BRIO Skrevet November 18, 2007 Share Skrevet November 18, 2007 Nå vet jeg ikke hvor like låsene er på e39 og e36 men det kan jo være noe slikt som jeg opplevde i helgen. http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=65457 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet November 18, 2007 Share Skrevet November 18, 2007 Har prøvd å merke de med rødt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten1989 Skrevet November 18, 2007 Forfatter Share Skrevet November 18, 2007 Der ja Prøvde det, men ble ikke noe bedre Det virker som låsen treffer den, men den vil liksom ikke feste seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet November 18, 2007 Share Skrevet November 18, 2007 Kan du prøve med en penn som erstatning for låsestanga? Låser den da eller låser den ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten1989 Skrevet November 18, 2007 Forfatter Share Skrevet November 18, 2007 Jeg får til å presse opp den låsekroken med en skrutrekker, og da går den lett opp å låser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet November 19, 2007 Share Skrevet November 19, 2007 Merkelig.. Da tror jeg nok fortsatt at dette staget vetu03 snakka om ikke kommer "høyt nok" inn i låsen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå