Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da her jeg skaffet meg ett rullende prosjekt, som en kamerat av meg har kommet godt igang med. Stort sett bare kosmetisk som gjenstår da :) Han kjøpte en 318i fra 1993 med rast motor, som forøvrig var en iS-motor.

qqgpde4ixlt7objlg177.jpg

Deretter kjøpte han en delebil, som man med sikkerhet kan si var ganske "banged up":

qhhy81dmr959owicdo4u.jpg

mbf8e2de7brqmrf9fgnq.jpg

En kveld på verkstedet gjorde att bilen ble seende sånn ut:

yezzuly9gvs06kderd1o.jpg

Så etter en del skruing og bryting var motoren fra iS'en kommet ned i Sedanen. Så var det litt shining, så var bilen brukbar:

0hjnziv6isfozyp0uhpk.jpg

jc0fhp8c9k01zqwp9xrx.jpg

Fortsatt gjenstår en del arbeid, spesiellt på interiørsiden, men det skal vel gå seg til tenker jeg :) Det vil bli byttet fra beige interiør til mørk grått/nesten svart interiør før den blir tatt i bruk.

Jeg har enda ikke overtatt bilen, men det kommer... Har allerde kjøpt meg en M-frontfanger som skal på etterhvert, samt -97 front. Dette må nok lakkeres før montering :) Men det er absolutt ett prosjekt verdt de lappene jeg må gi for det :) Det som mangler er:

- Taklukekassetten.

- Girkule

- Hvite blink bake og på venstre side

- Vindusheiser foran, da de har sett sine beste dager

Har du noe av dette så ta gjerne kontakt.

Oppdatering følger....

Skrevet

Fra de som smadrer dem, eller overtar de etter smellen.

Evt. fra huggeren, men det skal rimelig mye til før man får de løst ut derifra, ettersom papirene på huggeribiler forsvinner fra systemet når de kommer inn dit.

Edit: kom for sent :lol:

Skrevet
Hvordan gikk det egentlig med de som kjørte den bilen der da? :?

@ ///MoePower: Så vidt jeg vet ble han vel skadd ganske kraftig. Hvordan det går med ham vet jeg ikke, annet ann at han lever ;)

Var å satt inn bilen på verkstedet idag, og tok ut interiøret og så på hvordan dette var. Det kan man si var nedslående... Mye mugg og dritt. Setene er nå kassert og nye kommer inn i morgen. Men den er våt i dørken, og står nå i verkstedet med dørene åpne og forhåpentligvis blir den "litt" tørrere i dørken. Hvordan fjerner man mugg fra dørken? Uten å ta ut teppet helst.... Skal ta ut midtkonsollen osv og vaske grundig i morgen før jeg setter den isammen igjen :)

Bilder fra dagens økt :)

ml155la4eqf6vu2qyui8.jpg

nccmsdxquozehsgd19oj.jpg

13dzo4w6deo5u297pqlc.jpg

u72p58qohs0s1yi3jaus.jpg

Skrevet

maguires tepperens er tingen å bruke :D Jeg brukte det på teppet i gulvet mitt og resultatet var konge :D Prøvde turtlewax tepperens først og det virket ikke i det hele tatt.

Her var det både røykt og sølt kaffe :roll:

DSC00761.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...