Galskap Skrevet November 18, 2007 Share Skrevet November 18, 2007 skal lakkere bmw'n i uka her.. hovedfargen er allrede bestemt og innkjøpt, og er ganske sikker på att jeg skal ha svart tak. spm. er.. klarer ikke bestemme meg for om jeg skal ta med panser og? hva blir best synes dere? eller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nixihi Skrevet November 18, 2007 Share Skrevet November 18, 2007 bare tak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet November 18, 2007 Share Skrevet November 18, 2007 Tak og panser. Men for min del ville jeg tatt en mindre skrikende farve, en slik farve er tøft i starten, men når man har hatt bilen en stund så blir den litt "lei" etterhvert. For ikke å snakke om hvis man finner på noe faenskap, så kjenner alt og alle til bilen og ikke lenge etterpå så vet også politiet hvem du er. Bare en tanke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zephyr23 Skrevet November 18, 2007 Share Skrevet November 18, 2007 jupp, bare tak kunne vært fint med lamborghini oransj fargen nede da;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Galskap Skrevet November 18, 2007 Forfatter Share Skrevet November 18, 2007 men, om jeg tar bare tak, hvor skal jeg liksom ha skillet bak på bilen? det blir jo halve bakenden på en måte. må nesten ha hele bagasjeluka svart og da.. ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet November 18, 2007 Share Skrevet November 18, 2007 Tenkt på å bare lakke selve takplata da, altså ikke stolpene eller den ytre delen av taket som holder a og c stolpen sammen... knotete forklart men du skjønner sikkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Galskap Skrevet November 18, 2007 Forfatter Share Skrevet November 18, 2007 har bestemt meg for oransje panser.. men bakenden. bør jeg ta med luka, eller gå helt ned? eller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode_E30 Skrevet November 18, 2007 Share Skrevet November 18, 2007 Hei, håper du takler kritikk i begge retninger? Håper for guds skyld at du ikke lakkerer bilen slik som på bildene, dette kommer du garantert til å angre på! For det første å ha svarte felger på bil med svarte detaljer kommer til å se ut som 14" stålfelger. For det andre burde du vurdere mindre skrikende farge da du kommer til å bli lei etter ca 7 dager. Jeg ville heller brukt pengene på et senkesett slik at du ikke får plass til en hel sko mellom hjulbue fofan og dekket. Håper jeg ikke har ødelagt drømmen din nå, men for all del, alle har hver sin smak! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Galskap Skrevet November 18, 2007 Forfatter Share Skrevet November 18, 2007 hehe.. det går bra ja Frode_E30 poenget her er att jeg allrede har denne lakken, og det gratis. og vil gjerne prøve noe sånt, siden det igrunn er en helt sinnsyk farge! felgene skal ikke være svarte, de er svarte på bildet fra før av.. senkesett ja.. jeg tar neddi alt som omtrent allerede kan taes neddi.. er senket 65/40 vises ikke på de bildene. fordi det ikke er samme bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode_E30 Skrevet November 18, 2007 Share Skrevet November 18, 2007 Er det ikke din bil på bildet da? Selv om lakken er gratis så burde du tenke deg godt om. Når du en gang skal selge bilen er det kanskje veldig vanskelig å finne kjøpere da den blir veldig spesiell. Med en slik type lakk må man være veldig nøye med vasking og slikt, hviss ikke ser bilen veldig fort litt "harvet" ut og tyypisk ungdomsbil med soting kun på bakerste vindu og slikt.. Bare en tanke altså, er så utrolig kjipt å angre i ettertid! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Galskap Skrevet November 18, 2007 Forfatter Share Skrevet November 18, 2007 det er min bil på bilde ja. men det er ikke den som skal lakkeres! bilen som skal lakkeres er rød 325 turbo.. den på bildet er en fin lat 318:) er helsvart i utgangspunktet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Galskap Skrevet November 18, 2007 Forfatter Share Skrevet November 18, 2007 det er min bil på bilde ja. men det er ikke den som skal lakkeres! bilen som skal lakkeres er rød 325 turbo.. den på bildet er en fin lat 318:) er helsvart i utgangspunktet å bilen skal nok ikke selges, den er og forblir i mine hender til det ikke er mere bil og ha:) jeg kjøper meg ikke biler for og måtte selge dem, av alle 6 biler jeg har hatt i en alder av 19 år har jeg ikke solgt en eneste bil videre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode_E30 Skrevet November 19, 2007 Share Skrevet November 19, 2007 av alle 6 biler jeg har hatt i en alder av 19 år har jeg ikke solgt en eneste bil videre tør jeg spørre hvor det ble av dem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Galskap Skrevet November 19, 2007 Forfatter Share Skrevet November 19, 2007 hehe... 2 av dem type ford granada er trygt plassert på hugger'n.. en granada har jeg.. e36 318 står hjemme i deler rammeskeiv (den svarte) e36 325 har brunnet ned til grunde, etter ett uhell med vinkelsliper(den hvite) e36 325 turbo, er den jeg har nå og holder på med og skal lakkere...(den røde) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode_E30 Skrevet November 19, 2007 Share Skrevet November 19, 2007 what the fuck.. Kuttet du over bensinslange eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå