Jørgen Lie Skrevet November 19, 2007 Share Skrevet November 19, 2007 Lurer på å kvitte meg med 2.5literen min. Er komplett motor med gir, motorledningsnett og hjerne.. Grei å fin motor.. Drikker ikke olje el vann.. Åpen for bud.. Er en 87modell.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet November 19, 2007 Forfatter Share Skrevet November 19, 2007 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reedline Skrevet November 19, 2007 Share Skrevet November 19, 2007 3000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dud3s0n Skrevet November 19, 2007 Share Skrevet November 19, 2007 hvor langt har den gått? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet November 19, 2007 Forfatter Share Skrevet November 19, 2007 hvor langt har den gått? d er jeg ikke helt sikker på. den sto i en 320 cab jeg hadde, men så plukka jeg den ut å satte i en som va fra nytypen. Men han forrige eier sa den var gått i overkant av 200.000. å jeg har ikke kjørt på så masse.. den sviver fint å er ikke noe tull med den. skal bytte giroverføring først bare.. den er ikke helt god Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BVLB Skrevet November 20, 2007 Share Skrevet November 20, 2007 byr 3300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soberg Skrevet November 20, 2007 Share Skrevet November 20, 2007 3500 vis du kan sende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BVLB Skrevet November 20, 2007 Share Skrevet November 20, 2007 hvor mye blir det i frakt? jeg har en 12" sub med en 2000 watts forsterker og 4 høyttalere du kan få i tillegg til penger om du er interessert.... kjøpte anlegget nå veldig nylig, og har bare brukt det på en tur over fjellet fra østlandet til vestlandet... nypris rett under 4 tusen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå