ALPINA-B6 3.5 Skrevet November 19, 2007 Share Skrevet November 19, 2007 Har en 90mod 325ix motor som har gått kun 133k.. Meget velholdt, km kan garanteres.. Nytt register og vannpumpe nylig.. Selges med ombygd oljepickup, og med standar m20 bunnpanne.. Og passer da rett inn i hvilken som helst e30.. Ledningsnett/m hjerne lmm Kjølesystem Starter Dynamo Girkasse M20 rustfri turbomanifoil og turbo ( ikke brukt) 46mm Wastegate Pop off Slanger/rør/klemmer Dette Selges helst komplett, men ved bra tilbud også løse deler.. Kom med bud, ikke skambud. Skambud er værre enn telefonselgere. Tlf 95765696 Tom egil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrBimmer Skrevet November 19, 2007 Share Skrevet November 19, 2007 ka skal du ha for de der da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALPINA-B6 3.5 Skrevet November 19, 2007 Forfatter Share Skrevet November 19, 2007 Hei, har ett "bud" på 8k.... Blir ikke solgt for det.. Grenrøret og turboen koster mere aleine.. Tom egil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oxygaxe Skrevet November 19, 2007 Share Skrevet November 19, 2007 Hvilken girkasse? getrag 240/260? Er motoren ferdig med sunket komp? Bilder av feks turbo og manifoil hjelper sikkert på... samt et av motor og div Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALPINA-B6 3.5 Skrevet November 21, 2007 Forfatter Share Skrevet November 21, 2007 Bilder kommer.. Teksten i annonsen er endret.. motoren er helt standard, ikke åpnet eller noe.. Så kompen er på det orginale 8.8.. Er vel en 240 kasse hvis jeg husker riktig. Girkassen som egentlig var tenkt til dette prosjektet, blir beholdt og brukt på det neste.. E46m3 smg kasser gror ikke på trær. Tom egil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jorni Skrevet November 21, 2007 Share Skrevet November 21, 2007 kompen er vell ikke 8.8 orginalt?ca pris du vil ha for grenrør alene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jealous_much Skrevet November 21, 2007 Share Skrevet November 21, 2007 Er Slanger/rør/klemmer av typen japse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALPINA-B6 3.5 Skrevet November 21, 2007 Forfatter Share Skrevet November 21, 2007 det er hovedsakelig samco slanger.. Men har også sånne japseslanger ja.. rørene er i polert alu.. Klemmene veit jeg ikke.. Tom egil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
driftbimmer Skrevet November 21, 2007 Share Skrevet November 21, 2007 9 lapper fort å gæli? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jealous_much Skrevet November 22, 2007 Share Skrevet November 22, 2007 det er hovedsakelig samco slanger..Men har også sånne japseslanger ja.. rørene er i polert alu.. Klemmene veit jeg ikke.. Tom egil Pris på dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALPINA-B6 3.5 Skrevet November 23, 2007 Forfatter Share Skrevet November 23, 2007 9 lapper fort å gæli? Bud notert bak øret. Men selges nok ikke for det. Og til alle andre som er int i deler, jeg prøver først å selge komplett.. Hvis ikke det blir noe av. så vurderer jeg å selge deler.. Mvh Tom egil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30 ex Skrevet November 23, 2007 Share Skrevet November 23, 2007 kompen er vell ikke 8.8 orginalt?ca pris du vil ha for grenrør alene? Jo, "kompen" er nok 8,8:1 på den der originalt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå