Hawkon88 Skrevet November 19, 2007 Share Skrevet November 19, 2007 er stivest mulig best, uansett? gjelder både framme og bak på e30 coupe. stabilisatorstag under er også mulig hvis dette gir meg bedre sving egenskaper. grunnen til at jeg spør er at jeg skal bygge selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet November 19, 2007 Share Skrevet November 19, 2007 Hvor ellers enn under sitter de? Tenker du på tårnstag? Men nei, stivest er ikke nødvendigvis best på stabstag. Forøvrig kan du forandre balansen i bilen drastisk, så hvis du skal lage selv bør du nok vite hva du gjør.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet November 24, 2007 Forfatter Share Skrevet November 24, 2007 ok.. ender vel med å kjøpe ferdig da.. var swaybars jeg tenkte på.. de under altså. noen tips til hvilke som er best? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet November 24, 2007 Share Skrevet November 24, 2007 ok.. ender vel med å kjøpe ferdig da.. var swaybars jeg tenkte på.. de under altså. noen tips til hvilke som er best? dempertårn stag er ikke noe stress å lage selv selv om jeg ikke vil anbefale det med kjøretøy som går på offentlig vei, det er feks en grunn til at alle stag til dempertårn fremme som man får kjøpt til e30 har en "knekk" slik at di ligger inn mot torpedovegg krengestag derimot som har mye mere å si for kjøreegenskaper er ikke noe man lager selv, å bøye et 20mm rundt jern vil med andre ord funke dårlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet November 24, 2007 Forfatter Share Skrevet November 24, 2007 får vel bli til at jeg kjøper krengestag og avstiverstag da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå