torbjørn Skrevet November 19, 2007 Skrevet November 19, 2007 Noen som har gjort det før? Må traversen demonteres eller er det bare å skru løs bunnpanna å ta den rett ned? bilen er en 528i -84 mod
frank0312 Skrevet November 19, 2007 Skrevet November 19, 2007 Hei mener å ha hørt at en må lette motoren litt i motor festene for å få dette til ,men er ikke helt sikker . skal selv ha ned bunnpanna på min 528i fo å få laget olje retur fra turbo en gang i vinter . så det gjenstår å se
torbjørn Skrevet November 19, 2007 Forfatter Skrevet November 19, 2007 ok, min er det hull i.. så den lekker ganske mye, får nok bare prøve å se om det går Ingen andre som vet noe?
torbjørn Skrevet November 22, 2007 Forfatter Skrevet November 22, 2007 Prøvde igår å bytte, men motor må løftes opp eller senke traversen/forstillinga.. så jeg kjøpte heller en tube med kjemisk metall, funka som bare det
frank0312 Skrevet November 22, 2007 Skrevet November 22, 2007 det var flott du fekk det tett eg brukte kjemisk stål på en bensin tank som var lekk . ble tett som en flaske når dette tørket. visst dette ikke skulle holde så kan eg anbefale en epoxy kitt fra hermetite . denne tåler mye varme . eg har brukt den på hull i eksos anlegg , og på bunnpanna på min bil .dette gjorde eg for 3 år siden og er enda like tett ,men eg vil tru kjemisk stål holder til bunnpanne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå