Kobar Skrevet November 19, 2007 Share Skrevet November 19, 2007 Nitrobil selges. har lite info om den, kjøpte den brukt, så har ikke med noe eske eller bruksanvisning. men den funker fjell, og det er egentlig 2 biler, men den andre er helt fraplukket, og mangler i tillig karosseri! begge bilene er identiske med 4wd, og er veldig lett å bygge om til bakhjulstrekk, men er vanskelig å holde kontroll på bilen da! Delebilen skal ha alle deler til å settes i sammen, men jeg valgte å bruke denne som delebil pga forbruket på deler på disse bilene.. Har fått kjørt endel, faktisk 6liter med nitro siden jeg kjøpte den ifjor sommer!! har ikke kjørt noe denne sommeren pga jeg har mista innteressen:( så derfor vil jeg selge.. satte nettopp inn ny foring i sylinder, og nytt stempel! trenger muligens ny glødeplugg, da den er litt kinkig å få start på iblant. Det er masse NYE deler: B.la nytt drivhjul (har3stk nye liggende i tillegg) effektanlegg, stempel, foring i sylinder, ny startsnor, en røys med batterier, 2 fjernkontroller følger med, èn gløder med vanlig batteri i, og èn oppladbar gløder som er nesten ny! lader medfølger. Karosseriet er av type subaru "petter solberg" stil, men jeg har sjekka opp, og vurderte selv sterkt og kjøpe e30 M3 kaross, da dette faktisk viste seg å være mulig å få tak i! Pris:1500kr, eller eventuelle bud:) bilder kan mottas per mms via PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiann Skrevet November 19, 2007 Share Skrevet November 19, 2007 kansje en ide og skrive hva slags merke bil du selger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet November 20, 2007 Forfatter Share Skrevet November 20, 2007 kansje en ide og skrive hva slags merke bil du selger? er jo kyosho, "pure ten alpha" tror jeg det var i scala:1/10 uten å være 100% sikker. skal sjekke opp i det iløpet av dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet November 21, 2007 Forfatter Share Skrevet November 21, 2007 er vell fortsatt tilsalgs. pris kan diskuteres ved hurtig kjøp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet November 21, 2007 Share Skrevet November 21, 2007 Hvis det er samme pure-ten alpha som jeg hadde/har, så er de skala 1:12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet November 21, 2007 Forfatter Share Skrevet November 21, 2007 Hvis det er samme pure-ten alpha som jeg hadde/har, så er de skala 1:12 kan sikkert stemme det:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå