Kobar Skrevet November 19, 2007 Skrevet November 19, 2007 Har gått opp for meg at èn tredjedel av garasjen flyter av deler til e30`r. så nå vil jeg prøve å få solgt noe! Oppdatert 16 januar: Selger nå hele gassbilen! ligger egen salgsannonse på biler tilsalgs dette er jo en 318is som er bygget om til å gå på gass! alt av deler selges fra denne bilen, så bare spør! Ellers har jeg bl.a dette tilsalgs: -Instrument m/klokke -Èn sjåførstol med vipp(svart/grå-stoff) -ett komplett originalt baksete -2stk hattehyller med utskjæring for 6¤9 høytaler -dashbord(komplett med alt) -differensialer med slakk(perfekt til å sveise sperr) -2 stk dører(2dørs) -alle vinduer til coupè -14"bbs felger(hele og fine) -17"felger med nye dekk(ligger egen salgsannonse her inne) -lyktene på sjåførside fra facelift e30 framme/bak(linselys foran) -delskinn dørtrekk 2 dørs Jeg har nok mye mer enn dette, så bare å spørre, så ser jeg hva jeg har! Blir vrient å sende tyngre ting enn en differensial i post, da denne veier mer enn hva posten tollererer! så det må hentes! Her noen linker til andre salgstråder: 1: 318is gass http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=69917&highlight= 2: 17" felger til salgs http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=69974&highlight=
Kobar Skrevet November 21, 2007 Forfatter Skrevet November 21, 2007 ikke mye å få solgt her gitt... ellers går nok mesteparten på søppla. sleng inn en pris på en ting som er ønskeli, og det vil bli plusset på frakt, og sendt i oppkrav på kort tid. sender ikke di helt største og tyngste tinga.. har også noen pre-facelift baklykter. 4stk!
R.E.H Skrevet November 21, 2007 Skrevet November 21, 2007 hvor mye for den ene linselykta til e30 prefacelift?
Kobar Skrevet November 21, 2007 Forfatter Skrevet November 21, 2007 hvor mye for den ene linselykta til e30 prefacelift? tror ikke d finnes linselykter til pre-facelift e30... men derimot til facelift e30, og den får du får 100kr pluss frakt om du vil
R.E.H Skrevet November 21, 2007 Skrevet November 21, 2007 okei men er vel det samme da? hmm disse lyktene jeg kjøpte ble faktisk jææævla dyr etterhvert! kjøpte linselykter av en nutcase til min, og jeg fikk en lykt med smil og en uten! hmm må tenke på det om jeg gidder legge noe mer i d.. mye kommer frakt på?
kilaas Skrevet November 21, 2007 Skrevet November 21, 2007 skal du ha mye for baklykta til facelift og instrument med turteller?
R.E.H Skrevet November 23, 2007 Skrevet November 23, 2007 ingen svar å få? er det smil i lykta eller er det bare "vanlig" linselykt? er ute etter en uten smil i såfall..
Kobar Skrevet November 23, 2007 Forfatter Skrevet November 23, 2007 nettet har ligget nede noen dager.. frontlykt og baklykt kun på sjåførside er hele! lykta foran er med smil ja! om dere forhåndsbetaler 250kr pr lykt, så betaler jeg frakta. men om dere vil ha i oppkrav kommer hver lykt på 200kr pluss frakt! kontonummer og andre opplysninger tas pr PM!
Bamsebrakar Skrevet November 24, 2007 Skrevet November 24, 2007 Hvor mye skal du ha for setene i isn? er det en firdørs eller?bilder av de?
Kobar Skrevet November 24, 2007 Forfatter Skrevet November 24, 2007 det er 2dørs. pasasjersete er knekt i ryggen. sjåførsete er litt slitt i ræva, og det er antydninger til småhull i baksete, muligens brennmerker etter sigaretter... den som henter det får det for 300kr! er grått med svarte striper på det! helt originalt interiør
raymotor Skrevet November 25, 2007 Skrevet November 25, 2007 har du noe seter osv. som passer 4dørs? send en pm om du har;)
janerik171187 Skrevet Desember 2, 2007 Skrevet Desember 2, 2007 bakfanger til E30 87mod? bilde/pris evnt?
Kobar Skrevet Desember 3, 2007 Forfatter Skrevet Desember 3, 2007 har desverre ikke pre-facelift fangere som er hele...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå