Rabies Skrevet November 19, 2007 Share Skrevet November 19, 2007 Jeg skal bytte front og sideblink på compacten. Hvordan går jeg frem. (Sikkert ikke vanskelig, men jeg har noia for å ødelegge noe.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 19, 2007 Share Skrevet November 19, 2007 på sia holder det å skru ut skruen og så flytte blinklyset til siden og ta det ut... foran må du bruke et skrujern og løsne den lille flippen som "biter" seg fast til lykta hvis du holder den nye blinken foran så ser du den lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 19, 2007 Share Skrevet November 19, 2007 btw så må du ta opp panseret og gå inn derfra på framblinken... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 19, 2007 Share Skrevet November 19, 2007 får å si det med teskje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet November 19, 2007 Share Skrevet November 19, 2007 eller du kan gjør slik som billakkereren som skulle lakke framsjermen min gjorde, røska ut slik at festet knakk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 19, 2007 Share Skrevet November 19, 2007 hahahaha.... det er alltid like gøy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet November 19, 2007 Forfatter Share Skrevet November 19, 2007 Ble litt klokere nå ja:) Da blir de bytta så fort posten åpner i morra... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 19, 2007 Share Skrevet November 19, 2007 hvis ikke kan jeg sikkert treffe deg på torsdag og hjelpe deg hvis du ikke får det til bare å si ifra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet November 19, 2007 Forfatter Share Skrevet November 19, 2007 Konge. Thanx:) Skal uansett bli godt å bli kvitt de STYGGE oransje blinkerne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 19, 2007 Share Skrevet November 19, 2007 hehe ja, alt hjelper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet November 19, 2007 Share Skrevet November 19, 2007 eller du kan gjør slik som billakkereren som skulle lakke framsjermen min gjorde, røska ut slik at festet knakk.. Likte den metoden der godt Er ett helvete med de trekkerane;) hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet November 20, 2007 Forfatter Share Skrevet November 20, 2007 Da var de montert de jævlene. Knota litt til å begynne med, men når jeg fant ut av det var det gjort på en halvtime. Men jeg trengte ikke noe skrujern på frontblinkerne. Bare å lure inn hånda fra baksiden å vippe ut ''flippen''. Så i hvertfall mye bedre ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 20, 2007 Share Skrevet November 20, 2007 helt topp da har du kanskje litt mindre hender hehe... fyr ut et bilde da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet November 20, 2007 Forfatter Share Skrevet November 20, 2007 Ikke det beste kamareat i verden. men det er i hvertfall ikke noe oransje å se Edit: Måtte nesten teste mine enestående photoshop-skills på skiltet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 20, 2007 Share Skrevet November 20, 2007 det var jo ikke galt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå