Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så det i går kveld ja... Tipper noen ikke er særlig høy i hatten nå.

Hvordan er det egentlig med forsikring av bilen når den står på prøveskilt? Vet du har ansvar, men har du kasko og? En slik bil burde jo uansett være forsikret for alt man kan forsikre den for!

Skrevet

Hvordan er det egentlig med forsikring av bilen når den står på prøveskilt?

Den tanken har streifet meg også opp gjennom alle prøvkjøringer jeg har foretatt. Har alltid trodd at bilene har vært forsikret, men at fører må ut med egenandel, og selvfølgelig i dette tilfellet, om det er tullkjøring, at man må dekke deler eller hele beløpet. På lik linje med våres egne bilforsikringer.

Sikkert noen som vet, og kanskje noen av oss får en real tankevekker her nå, det dyreste jeg har prøvekjørt var til den nette sum av 1,8mill 8-[

Skrevet

Den tanken har streifet meg også opp gjennom alle prøvkjøringer jeg har foretatt. Har alltid trodd at bilene har vært forsikret, men at fører må ut med egenandel, og selvfølgelig i dette tilfellet, om det er tullkjøring, at man må dekke deler eller hele beløpet. På lik linje med våres egne bilforsikringer.

Sikkert noen som vet, og kanskje noen av oss får en real tankevekker her nå, det dyreste jeg har prøvekjørt var til den nette sum av 1,8mill 8-[

lov og spørre hva du kjørte? :lol:

var dette en pappagutt som kjørte denne? var snakk om noe slikt i bimmers offisielle tulletråd.

uansett leit at slikt skjer også med en fararri :shock:

Skrevet

Hvis bilen har kasko forsikring, og der er grise kjørt som samtidigt kan bevises(Uaktsom/uforsvarlig kjøring), da er det 100% sikkert at forsikrings selskabet kommer til å henge en regress sak på deg.

Da blir det koseligt de neste par år frem i tiden :?

Skrevet

Hadde vært spennende å vite hva du har kjørt til den prisen ja. Av det jeg har kjørt selv (reell verdi) så tror jeg det må være en helt ny Lexus GS 450h til ca. 1.1 mill, så jeg har absolutt noe å strekke meg etter! 8)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...