patricko Skrevet Desember 23, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2007 haster! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Desember 25, 2007 Share Skrevet Desember 25, 2007 For guds skyld, noen må kjøpe denne skjeldne lekkre bilen! Hadde jeg ikke hatt E30en så hadde jeg kjøpt den på dagen!!! ( Og nei det er ikke den som er på¨avatar) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet Desember 25, 2007 Share Skrevet Desember 25, 2007 Var jo en veldig snasen bil dette her så den burde vel ikke være så veldig tungsolgt;) Gult er kult Lykke til med salget av en knall e36! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian89 Skrevet Desember 25, 2007 Share Skrevet Desember 25, 2007 steike for ein flott bil! lykke til med salget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
patricko Skrevet Desember 26, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 26, 2007 selges for 70000,- uten stereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Desember 27, 2007 Share Skrevet Desember 27, 2007 Denne var grom ja. Hadde jeg hatt 79 lapper så hadde jeg tatt den på flekken- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet Januar 6, 2008 Share Skrevet Januar 6, 2008 Hei. Int i inbytte? 98mod 318. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
patricko Skrevet Januar 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2008 e46? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Januar 7, 2008 Share Skrevet Januar 7, 2008 Ble ikke alle classII biler levert med denne fronten altså?Nesten lik GT fronten. Med lista under fangeren, gt hjørnene og brettet nederst Class II ble levert med følgende frontspoiler fra fabrikk (delenr fra bildet ditt):- M3-front med lister klips og skruer (del 1 + en haug småtterier) - Evo-leppa (del 2) - Class II/GT-"hjørnene" (del 3, h.s. og v.s.) Altså nesten komplett GT-front, den mangler bare brettet som du kaller det, den justerbare GT-spoileren (del 28 ). Og som selger har forklart så er ikke hans bil 100% komplett, da den mangler del 3 på begge sider. Ser at den er registrert med Sarpsborg-skilter. Kanskje jeg skulle kjøpt den og "tatt gullet hem". Er det aluminiumsdørerer på den ? Mener at det ble gjort ett eller annet får å få vekten ned på disse ClaSS II-bilene. Mulig det var tynnere ruter.Ingen vektreduksjon på Class II, hverken med tynnere ruter eller dører i aluminium. Det var M3 GT som hadde aluminumsdører. Class II er kun levert som sedan, M3 GT er coupe.Jeg kunne gjerne tenkt meg en Class II selv, men er blitt for gammel til å ønske den oppmerksomheten jeg får med gul bil, så jeg får heller vente på neste mulighet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Stokk1 Skrevet Januar 9, 2008 Share Skrevet Januar 9, 2008 Hadde det ikke vært for at bilen sto i Molde, kunne jeg vært veldig intressert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmsport Skrevet Januar 9, 2008 Share Skrevet Januar 9, 2008 Hadde det ikke vært for at bilen sto i Molde, kunne jeg vært veldig intressert Hehe.. Hva er galt med Molde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Stokk1 Skrevet Januar 11, 2008 Share Skrevet Januar 11, 2008 Hadde det ikke vært for at bilen sto i Molde, kunne jeg vært veldig intressert Hehe.. Hva er galt med Molde? 7timers kjøring en vei ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Januar 11, 2008 Share Skrevet Januar 11, 2008 Du skal vel ikke kjøre begge veier? tar fly opp ditt. tar noen øl med selger. sover godt hos han en natt og kjører videre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmsport Skrevet Januar 11, 2008 Share Skrevet Januar 11, 2008 Du skal vel ikke kjøre begge veier? tar fly opp ditt. tar noen øl med selger. sover godt hos han en natt og kjører videre? Nemlig!! Er jo bare kos å kjøre bil!! De fleste bilene jeg har kjøpt har jeg nok henta vesentlig mer enn 7 timer hjemmefra.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Januar 11, 2008 Share Skrevet Januar 11, 2008 320'n jeg hadde før var 16 timer unna. Koste meg hele veien hjem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg