msport Skrevet November 20, 2007 Skrevet November 20, 2007 Hei, Har bestilt de delene her fra koed: Leveres de klar til lakking, eller må jeg gjøre noe med de ? Øyenbryn: Nyrer: Bakrutesenker: M5 speil: M5 front:
Steffan C Skrevet November 20, 2007 Skrevet November 20, 2007 Bør nok grunnes før lakkering i bilens farge .
Kjell Rune Skrevet November 20, 2007 Skrevet November 20, 2007 mattes net og grunnes så mattes igjend og lakkes.
morteym Skrevet November 20, 2007 Skrevet November 20, 2007 Og så masse klarlakk etterpå? Ikke rart lakkering koster litt..
Rabies Skrevet November 20, 2007 Skrevet November 20, 2007 Funker det å lakke smådeler som øyelokk o.l. med sprayboks. Virker liksom litt kjipt å betale ''7500'' spenn for å lakkere de
Steffan C Skrevet November 20, 2007 Skrevet November 20, 2007 Funker det å lakke smådeler som øyelokk o.l. med sprayboks. Virker liksom litt kjipt å betale ''7500'' spenn for å lakkere de Klart at det går, men du får aldri den samme strøkne finish'en . Jeg fikk lakkert frontleppe, øyelokk og M5 bakfanger på "kveldstid" for 2000,- Så det lar seg helt klart fikse, å skaffe lakkering for under "7500" spenn .
morteym Skrevet November 20, 2007 Skrevet November 20, 2007 Prisen per del går vel ned ganske mye når man tar alt samtidig også..
Rabies Skrevet November 20, 2007 Skrevet November 20, 2007 2 lapper? Da virker ikke livet så håpløst alikevel da:) Har hørt at man får original lakk hos bmw på sprayboks. Lurte på å ta fangerne og kanalene på den måten som en midlertidig løsning frem til jeg får kjøpt M3 bodykit. Ser så stusselig ut med gråe fangere og kanaler. Og jeg kjenner ingen lakkerere i kr.sands-området
Steffan C Skrevet November 20, 2007 Skrevet November 20, 2007 Jeg har kjøpt et par lakkbokser i Orientblau metallic(317) hos Fargerike(meget store på billakk) her i Tønsberg. Lakkerte bl.a øyelokk for noen år siden og litt andre småfiks. Fargen stemte veldig bra, men resultatet kan ikke sammenliknes med lakkering med sprøyte og folk som "kan" det .
msport Skrevet November 20, 2007 Forfatter Skrevet November 20, 2007 Ok folkens;) frykter dette kan bli dyrt, hehe.. Men hva tror dere prisen blir sånn ca om jeg får alt lakkert på en gang, med grunning og det der også.. Jeg har ikke den fordelen at jeg kan ta dette her på ''kveldstid'' ;P hehe
morteym Skrevet November 20, 2007 Skrevet November 20, 2007 Hør rundt om du kjenner noen som kjenner noen Hvis du er økonomisk så bør du vente med å lakkere til du har alle delene på plass. Men M5-fanger og m3-bodykit? Hva slags bil er det du har egentlig?
SteffenM2 Skrevet November 20, 2007 Skrevet November 20, 2007 Forskjellen med sprayboks og lakk fra sprøyte er vel at sprayboks lakken er som oftest cellulose, og sprøyte er to-komponent, som gjør det giftig, men at det holder lengere og ser bedre ut? Ville defintivt gått for sprøyte lakk av alt.
Ad|oS Skrevet November 20, 2007 Skrevet November 20, 2007 Får som folk sier det ikke 100% med boks, men er bedre enn ingenting. Hvis du vil ha litt ekstra arbeid kan du jo først lakke dem og sette dem på nå, for så ta dem av, pusse og få dem lakkert igjen når du skal ta resten. Du kan forresten høre med Mysild. Tror han har en del bekjentskap
Rabies Skrevet November 20, 2007 Skrevet November 20, 2007 Ja. Han virker kompetent på bilfronten ja. Men skal nok ikke lakkere noe før til våren da. Med litt flaks får jeg kanskje skaffa mef en m-tech front og noen sideskjørt før den tid. Var derfor jeg tenkte på å ta standardfangerene og kanalene med boks. Siden fangerene skal byttes ut og kanalene skal jo dekkes av sideskjørta.
msport Skrevet November 20, 2007 Forfatter Skrevet November 20, 2007 Hør rundt om du kjenner noen som kjenner noen Hvis du er økonomisk så bør du vente med å lakkere til du har alle delene på plass. Men M5-fanger og m3-bodykit? Hva slags bil er det du har egentlig? jeg har da ikke m3-bodykit hehe. http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=62072&highlight= Skal sta og prate med de på verkstedet imorgen, høre om de har et pristilbud til meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå